از دست در دست هم شدن شیعه و سنی تا دیدار با ائمه جمعه کلاله+ تصاویر

1403-07-04 10:07:17
0
42

کاروان وحدت شهرستان کلاله پس از گره زدن دست های اتحاد شیعه و سنی به دیدار ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن شهر کلاله رفتند.

 

به گزارش کلاله خبر، به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، کاروان وحدت شهرستان کلاله بعد از گره زدن دست های اتحاد و تجدید میثاق با شهدای این شهرستان به دیدار ائمه جمعه این شهرستان رفتند.

حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در این دیدار اظهار داشت: ثروت دشمنان اسلام از جهان اسلام حاصل می شود و این نیز ناشی از عدم اتحاد بین جوامع اسلامی است.

وی افزود: دشمن تنها در کفر خود اتحاد دارد ولی جوامع اسلامی با وجود مشترکات فراوان باز هم با هم اتحاد ندارند و هدف دشمن هم ایجاد نفاق و تفرقه در بین جوامع اسلامی است.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: اختلاف و تفرقه زمانی بوجود می آید که هوای نفس بر آدمی حاکم شود و عمل به هوای نفس موجب متضرر شدن خود آدمی می شود.

کشیری اشاره ای به اهداف دشمن در جوامع اسلامی داشت و افزود: سازمان های بین المللی در برابر کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی سکوت می کند ولی برای مرگ چند انسان غربی با صدور بیانه های مختلف اقدامات تروریستی را محکوم می کند.

وی ادامه داد: داعش روزنه تنفس اسرائیل است و هدف از تشکیل چنین گروهک هایی حفظ امنیت اسرائیل می باشد و باید توجه داشت که این گروهک نه تشیع هستند و نه تسنن و تنها با نام اسلام دست به چنین جنایاتی می زنند.

الحاج محی الدین احمدی امام جمعه اهل تسنن شهرستان کلاله نیز امنیت موجود در کشور ایران را حاصل اتحاد شیعه و سنی دانست و گفت: اتحاد مردم استان گلستان و در سطوح پایین تر شهرستان کلاله زبان زد عام و خاص است و باید این اتحاد حفظ شود تا دشمن نتواند با ایجاد تفرقه به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه کلاله نیز درسخنانی کوتاه گفت: وظیفه ما تحکیم اتحاد است و بروز اختلاف در بین جوامع اسلامی فاجعه است که بهره بردار آن اسرائیل و آمریکا است.

وی افزود: وحدت می تواند باعث افزایش قوای یک ملت شود و باید در این راستا تلاش کرد.

انتهای پیام/دلدار

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار