فرماندار کلاله:

هر کسی از اصول و چارچوب نظام خارج شود فتنه گر است

1403-07-04 10:07:31
0
43

فرماندار کلاله گفت: هر کسی از اصول و چارچوب نظام خارج شود و از این اصول تخطی کند، فتنه گر است.

 

نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: این نظام بر اساس اصول و چارچوبی بنا شده است و هر کسی بخواهد از این چارچوب خارج شود و از این اصول تخطی کند، مسلما فتنه گر است.

وی افزود: این نظام مردم سالار است و حاکمیت اسلامی دارد و انتخابات متعدد این موضوع را به روشنی اثبات کرده است.

فرماندار کلاله ادامه داد: همانطور که گفتیم این نظام دارای اصولی است و با توجه به اینکه بر اساس مردم سالاری بنا شده، تخطی از این اصول مورد پذیرش مردم نخواهد بود.

برزگر تاکید کرد: این نظام به سادگی به دست نیامده و برای ایجاد، تثبیت، و استمرار آن خون های زیادی داده شده است و باید راه شهدا را ادامه دهیم چرا که این لازمه بقا نظام است.

وی یادآور شد: در سال 88 برخی با تخطی از اصول و چارچوب نظام درصدد صدمه زدن به نظام بودند که بحمدالله با بصیرت مردم و رهبری مقام معظم رهبری این افراد به هدف خود نرسیدند.

فرماندار کلاله گفت:  حادثه سال 88 نباید ابزاری برای شکاف در جامعه شود و باید هوشیار باشیم تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و مردم  بصیر ایران با همدلی و انحاد خود می توانند باعث این شوند که دشمنان جرات نکنند دست به چنین اقداماتی بزنند.

برزگر تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران باید با دولتمردان همدل یاشند تا این دولتمردان با رهبری و پشتوانه مقام معظم رهبری بتوانند در حوزه داخلی و خارجی به موفقیت دست یابند.

وی در پایان گفت: 9 دی فرصتی برای خنثی کردن توطئه ها است و قطعا مردم شهرستان کلاله با حضور حداکثری خود در این روز، نفرت و انزجار خود را نسبت به فتنه گران و کسانی که از اصول نظام تخطی کردند نشان خواهند داد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار