ثبت نام 8 کاندیدای دیگر/ تعداد کاندیدای شرق گلستان به 28 نفر رسید

1403-07-04 09:07:15
0
78

تعداد کاندیداهای شرق استان گلستان در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به 28 نفر افزایش یافت.

 

به گزارش کلاله خبر، ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز نیز ادامه داشت و این درصورتی است که بیشتر مردم چهار شهرستان شرق استان گلستان در انتظار ورود افراد مطرح دیگر به این عرصه هستند.

در حال حاضر تعداد کاندیداهای مطرح شرق استان گلستان به سه نفر رسیده است و این تعداد امکان دارد در روزهای اینده به 5 نفر برسد و شاید ها و بایدهایی در خصوص حضور و یا عدم حضور دو کاندیدا احتمالی در این عرصه وجود دارد.

اما با این تفاسیر نیز، شنیده ها حاکی از این است که در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداها شاهد ورود یکی دیگر از چهره های مطرح خواهیم بود.

تعداد کاندیداهای چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در سومین روز خود به 20 نفر رسید و با ثبت نام 8 نفر دیگر در چهارمین روز، این تعداد به 28 نفر افزایش یافت.

دراین روز ناصر عربی از مراوه تپه اولین کاندیدای ثبت نامی بود. وی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرده است.

ناصر عربی

دومین مراجعه کننده به فرمانداری مینودشت عطاقلی کشواد از شهرستان کلاله بود، وی دارای کارشناسی ارشد تاریخ است و گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرد.

عطاقلی کشواد

علی خسروی نیز مانند ارایش سیاسی ایوب قزلسفلی با همراهی 10 نفر از طرفدارانش به مکان ثبت نام آمد وی ساکن شهرستان گالیکش است و دارای لیسانس علوم سیاسی و حقوق، کارشناسی ارشد روابط بین الملل و دکترای جغرافیای سیاسی است و با گرایش سیاسی مستقل پا به این عرصه خطیر گذاشته است.

علی خسروی

چهارمین کاندیدای ثبت نامی در انتخابات مجلس شورای از شهرستان کلاله بود، مجید شیخی پیشکمری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و با گرایش سیاسی ترکیبی اصولگرای اصلاح طلب خواهان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا است.

مجید شیخی پیشکمری

خلیل پشتیبان از شهرستان کلاله نیز پنجمین نفری بود که برای این انتخابات کاندیدا شد وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تربیت بدنی است و این مربی تیم الیش دارای گرایش سیاسی مستقل است.

خلیل پشتیبان

ششمین کاندیدای داوطلب نام نویسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اسماعیل سیدی تمک از شهرستان گالیکش بود که وی با مدرک دکترای علوم تربیتی گرایش سیاسی اصلاح طلبی دارد.

اسماعیل سیدی تمک

هفتمین نفری که پا به عرصه سیاسی گذاشت، احمد عثمانی از شهرستان کلاله با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با گرایش سیاسی مستقل بود.

احمد عثمانی

آخرین کاندیدای ثبت نامی دارای کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است، کامبیز سعدی ساکن شهرستان کلاله با گرایش سیاسی مستقل است.

کامبیز سعدی

 

با این تفاسیر تاکنون یغمورقلی زاده، توی مراد آق ارکاکلی، علیرضا سلیمانگلی، علی اکبر خسروی، عباسعلی آزاد، ایل امان نیازی دهنه، محمد جلیل ابائی، آخوند رجب محمد کسلخه،  اسماعیل پسرکلو، محمد علی حدادی، حسین نوری، مصطفی مصطفی لو، فرهاد ادیبان، ایوب قزلسفلی، عبدالحمید حق شناس، علی ولی زاده، خلیل سعدی ، سید نجیب حسینی، عبدالکریم رجبی، کامبیز سعدی، احمد عثمانی، اسماعیل سیدی تمک، خلیل پشتیبان، مجید شیخی پیشکمری، علی خسروی، عطاقلی کشواد و ناصر عربی از شرق گلستان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام حضور کرده اند.

عکس: مینوخبر

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار