انتصابی دیگر در کلاله/ اولین رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله دوباره بر صندلی این مرکز تکیه زد + عکس

1403-07-04 09:07:22
0
39

اولین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله پس از 14 سال دوباره بر صندلی این شبکه تکیه زد.

 

به گزارش کلاله خبر، پس از تودیع ابراهیم فدایی از ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله که این خود دارای پشت پرده های سیاسی خاص بود، علی ساورعلیا به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان منصوب شد.

اما طی ماه های اخیر علی ساورعلیا به ریاست شبکه بهداشت و درمان یکی از شهرستان های دیگر استان گلستان منصوب شد و دورادور شبکه بهداشت و درمان کلاله را هم سرپرستی می کرد.

صبح امروز شاهد تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان کلاله بودیم که طی آن علی رضا ممشلی به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی و از زحمات علی ساورعلیا تشکر و قدردانی شد.

فرماندار کلاله در گفتگویی اظهار داشت: علیرضا ممشلی اولین باری نیست که ریاست این شبکه را تجربه می کند؛ بلکه وی 14 سال گذشته نیز به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله انجام وظیفه می کرد.

وی افزود:  در حال حاضر ممشلی دارای تخصص رادیولوژی است و در حوزه شهرستان کلاله فعالیت می کند و درصدد هستیم تا از تخصص وی در امر بهداشت و درمان شهرستان بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

نصرت برزگر تاکید کرد: این شهرستان نیازمند توجه در حوزه بهداشت و درمان است، لذا ما خواستار فعالیت شبانه روزی این متخصص ذر این شهرستان هستیم و وی می تواند با تجربه کاری خود و با توجه به اینکه رابطه خوبی با دانشگاه علوم پزشکی دارد، زمینه ساز بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان باشد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار