کاندیداهای شرق گلستان به 20 نفر رسید/ سومین چهره مطرح شرق گلستان در وزارت ثبت نام کرد

1403-07-04 09:07:14
0
45

در سومین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد ثبت نام 13 کاندید در چهار شهرستان شرق استان گلستان بودیم.

 

 

به گزارش کلاله خبر، هر چه به روزهای پایانی ثبت نام کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم، تعداد مراجعه کنندگان برای ثبت نام به فرمانداری مینودشت افزایش می باید بطوریکه در سومین روز از این پروسه یک هفته ای شاهد ثبت نام 13 کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرق گلستان بودیم.

با احتساب 7 کاندیدی که در روز های اول و دوم مراحل ثبت نام خود را به اتمام رسانده اند، تاکنون تعداد کاندیدهای حوزه چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه به 20 نفر رسیده است.

در گزارشات گذشته بر اینکه برخی از کاندیداها توانسته اند بر کرسی مجلس تکیه بزنند اشاره کردیم و گفتیم یغمور قلی زاده و سید نجیب حسینی با ثبت نام خود بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به صندلی مجلس محک زدند و امروز نیز عبدالکریم رجبی نماینده فعلی چهار شهرستان یاد شده با ثبت نام در وزارت کشور، مانند دو نفر دیگر شانس خود را محک خواهد زد.

اما امروز فارغ از هر گونه گرایش سیاسی کاندیداها، آرایش سیاسی برخی از آنها قابل توجه بود و برخی از آنها با به همراه اوردن طرفدارن خود، درصدد تضعیف روحیه کاندیداهای دیگر بودند و علاوه بر این در پشت پرده این اقدام خود به دنبال اهداف دیگری هستند.

در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای شرق استان گلستان خلیل سعدی با گرایش سیاسی مستقل از شهرستان گالیکش اولین کاندید ثبت نامی بود.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

خلیل سعدی

علی ولی زاده دومین شخصی بود که برای ثبت نام به فرمانداری مینودشت مراجعه کرد؛ وی ساکن شهرستان کلاله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کشاورزی است.

علی ولی زاده

عبدالحمید حق شناس از شهرستان کلاله با گرایش سیاسی مستقل نیز سومین نفری بود که به عنوان کاندیدای شرق گلستان ثبت نام کرد، وی دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

عبدالحمید حق شناس

هیات 70 نفره ایوب قزلسفلی قابل توجه و گویای یک آرایش سیاسی متفاوت از دیگران بود، چهارمین کاندیدای روز سوم ثبت نام ساکن مینودشت است و دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد تکنولوژی علوم و صنایع غذایی است وی گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرده و وی را می توان رقیب سرسخت سید نجیب حسینی در شهرستان مینودشت دانست.

ایوب قزلسفلی

پنجمین مراجعه کننده به فرمانداری مینودشت فرهاد ادیبان از شهرستان کلاله بود که وی نیز با همراهی دو نفر از روحانیون اهل تسنن برای ثبت نام آمده بود. ادیبان نیز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و گرایش سیاسی مستقل دارد.

فرهاد ادیبان

مصطفی مصطفی لو دیگر کاندیدای شهرستان مینودشت بود که ثبت نام کرد وی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد کشاورزی است و این درحالی است که مصطفی لو گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرده است.

مصطفی مصطفی لو

حسین نوری هفتمین کاندیدی بود که برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کرد، وی مینودشتی است دارای تحصیلات دکترای داروسازی می باشد و گرایش سیاسی خود را اصولگرا اعلام کرده است.

حسین نوری

اما کاندیدایی از گالیکش هم بود که تمایلی به رسانه ای شدن نداشت و ما نیز به نظر وی احترام می گداریم و از این اقدام صرف نظر می کنیم.

نهمین کاندیدای سومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از مینودشت بود، محمد علی حدادی با گرایش سیاسی اصولگرا و شغل پزشک عمومی است.

محمد علی حدادی

اما دهمین نفری که پا به این عرصه رقابتی گذاشت، اسماعیل پسرکلو از مینودشت بود. وی فرهنگی بازنشته است و گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرد.

اسماعیل پسرکلو

یازدهمین کاندید مراجعه کننده به فرمانداری مینودشت یک روحانی اهل سنت بود.آخوند رجب محمد کسلخه ساکن روستای مالای شیخ شهرستان کلاله و فرهنگی است.

آخوند رجب محمد کسلخه

آخرین کاندیذ ثبت نامی سومین روز، محمد جلیل ابائی از شهرستان مراوه تپه بود وی دارای تحصیلات کارشناس ارشد جامعه شناسی است و گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرده است.

محمد جلیل ابائی

با این تفاسیر تاکنون یغمورقلی زاده، توی مراد آق ارکاکلی، علیرضا سلیمانگلی، علی اکبر خسروی، عباسعلی آزاد، ایل امان نیازی دهنه، محمد جلیل ابائی، آخوند رجب محمد کسلخه،  اسماعیل پسرکلو، محمد علی حدادی، حسین نوری، مصطفی مصطفی لو، فرهاد ادیبان، ایوب قزلسفلی، عبدالحمید حق شناس، علی ولی زاده، خلیل سعدی ، سید نجیب حسینی و عبدالکریم رجبی از شرق گلستان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام حضور کرده اند.

عکس: مینوخبر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار