کاندیداهای شرق گلستان به 7 نفر رسید/ دومین کاندیدای مطرح شرق گلستان در وزارت ثبت نام کرد

1403-07-04 09:07:20
0
39

امروز نیز شاهد ثبت نام 4 کاندید مجلس شورای اسلامی در حوزه شرق استان گلستان بودیم.

 

به گزارش کلاله خبر، ثبت نام کاندیدهای مجلس شورای اسلامی با مرکزیت مینودشت در فرمانداری این شهرستان ادامه دارد.

در دومین روز از ثبت نام کاندیدهای مجلس شورای اسلامی، شاهد ثبت نام 4 تن دیگر از کاندیداها بودیم که با احتساب کاندیداهای روز گذشته، مجموع ثبت نامی شرق استان گلستان به 7 عضو رسید.

سید نجیب حسینی نماینده میاندوره ای دوره ششم و نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در دومین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نسبت به ثبت نام خود در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از وزارت کشور اقدام کرد.

در بین این افراد 2 کاندیدایی که تاکنون توانسته اند بر صندلی مجلس تکیه کنند، سید نجیب حسینی و یغمور قلی زاده هستند که روز گذشته و امروز مراحل ثبت نام خود را به پایان رساندند.

اما در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد ثبت نام چهره های جدید در این عرصه هستیم که با اهداف مختلف پا به این عرصه گذاشته اند و بجز گزینه های نام آشنای یاد شده تاکنون چهره های مطرح و شناخته شده دیگر، هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اند و  نظاره گر روند ثبت نام هستند و گویا قصد دارند در روزهای واپسین ثبت نام، اقدام کنند.

صبح امروز و در دومین روز از ثبت نام، ایل امان نیازی دهنه از شهرستان کلاله اولین نفری بود که برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام کرد و این درحالی است وی گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرده است.

اما دومین شخصی که در دومین روز از ثبت نام مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری اعلام حضور کرد نیز کلاله ای بود؛ عباسعلی آزاد (کریمکشته) دومین کاندیدای ثبت نامی در دومین روز ثبت نام بود که وی نیز گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرد.

سومین کاندیدای ثبت نامی مجلس شورای اسلامی در حوزه شرق استان گلستان علی اکبر خسروی از گالیکش بود که وی نیز همانند دو نفر یاد شده گرایش خود را مستقل اعلام کرده است.

با این تفاسیر تاکنون یغمورقلی زاده، توی مراد آق ارکاکلی، علیرضا سلیمانگلی، علی اکبر خسروی، عباسعلی آزاد و ایل امان نیازی دهنه از شرق گلستان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام حضور کرده اند.

عکس: مینوخبر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار