در طرح ملی گاز رسانی:

تعداد روستاهای گازدار کلاله به 98 روستا رسید

1403-07-04 09:07:14
0
42

رئیس اداره گاز شهرستان کلاله از گازدار شدن 98 روستای این شهرستان تا هفته دولت سال 95 خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، جمشید قلی پور در گزارش روند گازرسانی به فرماندار کلاله، گفت: در سال 93 تعداد روستاهای گاز دار این شهرستان 65 روستا بود که با گاز رسانی به به 9 روستای دیگر، این تعداد به 74 روستا رسید.

وی افزود: در حال حاضر پروژه گاز رسانی به 14 روستا با اعتبار 6 میلیارد و 300 میلیون تومان در حال اجرا است؛ اما به دلیل کاهش اعتبارات روند گازرسانی به کندی پیش می رود ولی باز هم با این تفاسیرتلاش می شود این پروژه تا هفته دولت سال 95 به اتمام برسد.

رئیس اداره گاز شهرستان کلاله گفت: پروژه گازرسانی به 10 روستای دیگر این شهرستان نیز در هفته های آتی با اعتبار 3 میلیارد و 350 میلیون تومان رقم می خورد که در این طرح یک روستا از روستاهای حوزه گالیکش نیز گازدار می شود.

قلی پور اظهار داشت: از 112 روستای این شهرستان 98 روستا تا هفته دولت سال 95 گازدار می شود و پروژه گازرسانی به 14 روستای دیگر این شهرستان که 7 روستای آن از نظر شرکت گاز قابلیت گاز رسانی دارد، در سال اینده کلید می خورد.

وی در پایان تاکید کرد: در این طرح نیازمند مساعدت دیگر ادارت مانند منابع طبیعی، بنیاد مسکن، اداره آب و... هستیم تا بتوانیم این پروژه ها را با سرعت و بدون مشکل به پایان برسانیم.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار