دانشجوی گلستانی:

دانشجو ابزار سیاسی نیست/ دانشجویان مراقب انحرافات سیاسی باشند

1403-07-04 07:07:21
0
76

یک دانشجوی گلستانی گفت: دانشجویان باید مراقب باشند تا توسط گروهای مختلف سیاسی به عنوان ابزارهای سیاسی استفاده نشوند.

 

یونس سرنخشی در گفتگویی اظهار داشت: دانشجویان به عنوان یک الگوی علمی برای دیگران محسوب می شوند و حضور افراطی انها در مجامع سیاسی می توانند تبعات جبران ناپذیری برای آنها داشته باشد.

وی افزود: دانشجویان باید بیشتر از گذشته هوشیار باشند تا طعمه اهداف سیاسی انحرافی نشوند و این هوشیاری با نزدیکتر شدن به انتخابات تجلی بیشتری پیدا می کند.

این دانشجوی گلستانی که در دانشگاه گلستان در حال تحصیل است، تاکید کرد: با توجه به اینکه روز دانشجو را در پیش داریم، باید اقدامات در نظر گرفته شده برای این روز اقداماتی باشد که جنبه علمی دارد و این روز نباید تنها داری بعد سیاسی باشد.

سرنخشی ادامه  داد: انتخابات بهترین فرصت برای حضور دانشجویان در عرصه های سیاسی خط نظام است و دانشجویان باید با بصیرت و هوشیاری مانع ورود جریانات انحرافی به فضاهای دانشگاهی شوند.

وی گفت: همانطور که می دانید این روزها نفوذ جریانی نقل محافل مختلف است و تبعات و تهدیدات این نوع نفوذ در بسیاری از رسانه به وضوح بیان شده است و این مهم می طلبد که اساتید و نخبه های دانشجویی در مقابل چنین تحرکاتی واکنش نشان دهند تا فضای دانشگاه ها از چنین تهدیدات و آسیب هایی در امان بماند.

این دانشجوی گلستانی نقش تربیون های ازاد در دانشگاه را نقشی مثبت و تاثیرگذار دانست و گفت: بیان دیدگاه ها توسط دانشجویان در خصوص مسائل مختلف دانشگاهی می تواند باعث روشن تر شدن اذهان دانشجویان در این خصوص شود از جهتی با به چالش کشیدن برخی مشکلات توسط دانشجویان، مسئولین می توانند برای مرتفع کردن این مشکلات برنامه ریزی کنند.

سرنخشی در پایان گفت: ورود دانشجو به عرصه های سیاسی سرنوشت ساز کشور لازم است اما نباید این ورود باعث سیاست زدگی دانشجو شود و بهتر است دانشجویان در عرصه های علمی گام های مثبت وتاثیرگذاری بردارند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار