اولین شهردار گالیکش یک کلاله ای بود + عکس

1403-07-04 07:07:25
0
67

عباس هاجری اولین شهردار گالیکش در سال 63 بود.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه، از آذرماه سال 62 که شهرداری گالیکش افتتاح شد تاکنون سید مرتضی حسینی، عباس هاجری، ابوالقاسم خدادادی، علی‌محمد خسروی، سید حسین قاضوی، ابراهیم کریمی، حسینقلی فارسیانی، مهدی خسروی، عبدالقدیر کریمی، مرتضی امینی و علی‌اصغر موسوی به‌عنوان سرپرست شهرداری و یا شهردار بر مسند این نهاد جلوس کرده‌اند.

پیش‌ازاین گفتگوی ما با «سید مرتضی حسینی» نخستین سرپرست شهرداری گالیکش را تحت عنوان " شهرداری گالیکش با 4 نیروی اداری و 5 نیروی خدماتی کار خود را آغاز کرد " خواندید؛ اکنون گپ و گفت کوتاه ما با «عباس هاجری» اولین شهردار گالیکش را بخوانید:

اولین شهردار گالیکش هستم

عباس هاجری هستم. اردیبهشت‌ماه سال 63 به‌عنوان اولین شهردار گالیکش معارفه شدم. پیش از بنده آقای سید مرتضی حسینی سرپرست شهرداری بودند. پس از بنده هم جناب آقای ابوالقاسم خدادادی به این سمت برگزیده شدند.

با تلاش شبانه‌روزی بر مشکلات فائق آمدیم

چون شهرداری گالیکش تازه تأسیس بود و هیچ امکاناتی نداشت علی‌القاعده از خدمات و امکانات اولیه شهری محروم بود؛ آب، گاز، تلفن و کشتارگاه نداشتیم. مشکلات سطح شهر خیلی زیاد بود و ما به‌صورت شبانه‌روزی مسائل رو پیگیری می‌کردیم تا بالاخره توانستیم در مدت کوتاه بر همه مشکلات فائق بیایم.

کلنگ احداث ساختمان فعلی از یادگاران دوران خدمت من است

کلنگ ساختمان کنونی شهرداری، کشتارگاه، غسالخانه و منبع ۵۰۰۰ مترمکعبی از عمده کارهایی بود که در زمان خدمت من انجام شد.

بهترین خاطره‌ام همراهی و همیاری مردم است

همراهی و همیاری مردم بهترین خاطره دوران خدمت من است.

من وقتی به شهرداری وارد شدم متأسفانه از نعمت گاز محروم بودیم؛ قضیه را پیگیر شدم. آن زمان مرکز گاز ۵ استان در مشهد بود. به مشهد رفتم و در آنجا مسئولان مربوطه گفتند همین‌الان مأمورین ما در رامیان هستند، بروید آنجا و قرارداد ببندید. خوشبختانه رفتیم و قرارداد گازرسانی سطح شهر را منعقد کردیم. این خاطره هم همیشه در یاد من به یادگار مانده است.

محل سکونتم کلاله بود

آن زمان ساکن کلاله بودم و هرروز رفت‌وآمد می‌کردم. البته هنوز هم در کلاله سکونت دارم.

دوران پس از شهرداری گالیکش

پیش از معارفه به‌عنوان شهردار گالیکش، در بخشداری کلاله مسئول عمران دفتر امام بودم.

دوران پس از شهرداری هم، ۱۲ سال در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان کلاله مدیر بودم که خدا را شکر توانستم به کمک همکارانم هنرجویان زیادی را تربیت کنیم تا در سطح جامعه مشغول فعالیت شوند.

بیش از ۷ سال است که بازنشسته شده‌ام و به فعالیت‌های عمرانی اشتغال دارم.

نیلکوه: در روزهای آینده و در ادامه این سلسله مصاحبه‌ها، گفتگوی ما با «ابوالقاسم خدادادی» را خواهید خواند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار