امام جمعه کلاله:

حضور ما در پای صندوق های رای مشت محکم بر دهان دشمن است

1403-07-04 07:07:24
0
75

امام جمعه کلاله گفت: همه ما دست در دست هم  به فرمان مقام معظم رهبری در انتخابات 7 اسفند شرکت می‌کنیم تا مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌ها بزنیم.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام کشیری امام جمعه کلاله در خطبه‌های نماز جمعه امروز کلاله اظهار داشت: عاشقان به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) از 60 کشور جهان به کربلا آمدند تا در مراسم اربعین شرکت کنند و این نشانه  جوشش خون امام حسین(ع) و یارانش است که این‌گونه عاشقان خود را به سمت کربلا کشانده است.

وی افزود: تجمع بزرگ اربعین امسال بزرگترین و بی نظیرترین اجتماعی بود که رخ داد.

امام جمعه کلاله  با اشاره به واقعه 16 آذر و شهادت 3 دانشجوی دانشگاه تهران به دست عوامل رژیم پهلوی تصریح کرد: این دانشجویان قربانی نیکسون آمریکایی شدند.

وی افزود: دانشجویان باید مراقب باشند تا دشمنان از آن‎ها سوء استفاده نکنند.

امام جمعه کلاله  تاکید کرد: همه ما دست در دست هم  به فرمان مقام معظم رهبری در انتخابات 7 اسفند شرکت می‌کنیم تا مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌ها بزنیم.

حجت الاسلام کشیری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز وقف گفت: وقف رودی روان است که در حیات و ممات جریان دارد و صدقه جاریه است و وقف قرن‌ها در زندگی واقف جریان دارد و برکات آن در زندگی آن خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه کلاله همچنین افزود:حواسمان باشد موقوفات هدر نروند و در منطقه این سنت زیبا رواج داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن بیست و هشتم صفر سالروز رحلت حضرت رسول و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)  افزود: پیامبر مکرم اسلام با تربیت درست فرزندان خود آن‌ها را به جامعه معرفی کرد تا الگوی تربیتی جهان شوند و امروز ما با الگو گرفتن از آنها باید راه و منش آن‌ها را بکار گیریم تا سعادتمند شویم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار