افزايش 91 درصدي كشف انواع موادمخدر در کلاله/ دستگیری 196 قاچاقچی و معتاد

1403-07-04 07:07:29
0
74

فرمانده انتظامي شهرستان کلاله از افزايش 91 درصدي کشفيات انواع مواد مخدر در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ "رضا بهروزي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در خصوص عملكرد ماموران اين فرماندهي در كشف مواد افيوني و دستگيري سوداگران و قاچاقچيان موادمخدر گفت: با تلاش ها و جديت ماموران انتظامي و همکاري بسيار خوب مردم، پليس شهرستان ،طرح‌هاي مختلفي را در زمينه مبارزه با قاچاقچيان و فروشندگان انواع موادمخدر بويژه خرده‌فروشان در سطح شهرستان عملياتي و اجرا كرد.

وي با اشاره به افزايش 91 درصدي کشفيات انواع موادمخدر در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: طي اين مدت ،196 قاچاقچي و معتاد دستگير شدند.

فرمانده انتظامي کلاله در ادامه بيان داشت: موادمخدر زمينه‌ساز وقوع بسياري از جرائم و نابهنجاري‌ها در سطح جامعه است و بسياري از سرقت هاي خرد که اتفاق مي افتد توسط افراد معتاد و به منظور تهيه موادمخدر صورت مي گيرد.

سرهنگ بهروزي خاطرنشان كرد: کنترل و اشرافيت اطلاعاتي بر باندهاي توزيع موادمخدر و ادامه روند جمع‌آوري معتادان و پاكسازي نقاط آلوده از اولويت برنامه هاي انتظامي شهرستان در سال جاري خواهد بود.

اين مقام انتظامي در پايان ضمن تأكيد بر عزم جدي پليس در برخورد با عوامل تهيه و توزيع موادمخدر، از شهروندان خواست به منظور صيانت و پاكسازي محله‌ها و روستاها از وجود افراد مجرم يا سودجو، با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پليس 110 يا كلانتري محل، پليس را در حفظ امنيت اجتماعي ياري كنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار