طی دو مرحله انجام گرفت:

13 هزار تن آسفالت برای آسفالت شهر کلاله استفاده شد+ تصاویر

1403-07-04 07:07:30
0
42

شهردار کلاله ضمن اعلام پایان فاز دوم آسفالت شهر کلاله گفت: طی دو مرحله 13 هزار تن آسفالت برای آسفالت خیابان های شهر کلاله استفاده شد.

 

 

 

رسول بامری در گفتگویی اظهار داشت: آسفالت شهر کلاله طی دو فاز انجام شد و در این دو فاز سعی بر این بود که معابر اصلی این شهر پس از گذشت بیش از 30 سال از قدمت آسفالت آن، روکش آسفالت با ضخامت مناسب شود.

وی افزود: در فاز اول نزدیک به 7 هزار تن آسفالت استفاده شد که هزینه ای بیش از 1 میلیارد تومان در بر داشت و توانستیم در این فاز خیابان های اصلی شهر را روکش آسفالت بزنیم.

شهردار کلاله ادامه داد: در فاز دوم نیز 6 هزار تن آسفالت خریداری شد و 60 درصد آن برای معابر و خیابان هایی بکار رفت که زیرسازی شده بودند و 40 درصد دیگر آن برای روکش معابر و خیابان هایی استفاده شد که آسفالت آن نامناسب بود و مدر مجموع در فاز دوم 42 هزار متر مربع از خیابان های شهر کلاله آسفالت ریزی شد.

بامری تصریح کرد: آسفالت و زیرسازی فاز دوم نیز اعتباری نزدیک به 900 میلیون تومان دربر داشت و در مجموع نزدیک به 2 میلیارد تومان برای آسفالت شهر کلاله اعتبار صرف شد که پنجاه درصد آن از محل بودجه شهرداری و 50 درصد دیگر آن از محل یارانه ای سازمان شهرداری ها و دهیاری ها تامین شد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار