فرماندار کلاله در جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات:

سایت فرمانداری باید مرجع اخبار رسمی انتخابات باشد+ اسامی کمیته اطلاع رسانی انتخابات کلاله

1403-07-04 07:07:20
0
38

فرماندار کلاله گفت: باید کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان به گونه ای عمل کند که سایت فرمانداری کلاله به عنوان مرجع اخبار رسمی انتخابات باشد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگردر اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان کلاله که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج یک اندیشه و تفکر است و ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و امیدواریم این تفکر ادامه داشته باشد تا به نهضت امام عصر(عج) برسد.

وی افزود: با نزدیک تر شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، باید در انتشار اخبار رسمی انتخابات دقت بیشتری شود تا از هر گونه شایعه سازی و ایجاد حواشی جلوگیری شود و این امر خطیر بر عهده کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان است تا با اخبار بموقع و درست بتواند مخاطبان خود را اغنا کند و به عنوان مرجع خبری برای سایت های دیگر محسوب شود.

فرماندار کلاله تاکید کرد: دو هدف قانون گرایی و حضور پرشور را در انتخابات باید دنبال کنیم تا با قانون بتوانیم انتخاباتی مطمئن و بر مبنای قانون برگزار کنیم و با تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای باعث نا امیدی دشمنان و شادی رهبر انقلاب شویم.

برزگر یادآور شد: همه اخباری که در خصوص انتخابات منتشر می شود باید بعد از عبور از  فیلترهایی منتشر شود تا از حاشیه سازی جلوگیری شده و با اطمینان از صحت و سقم اخبار، این اخبار منتشر شود.

علی باقری مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان کلاله نیز گفت: خبرهای انتخاباتی که از سایت فرمانداری در سایت های دیگر درج می شود، باید با استناد از این سایت منئتشر شود و دقت شود تا  از مسائل قومیتی و فرقه ای پرهیز شود.

وی افزود: کار کمیته اطلاع رسانی انتخابات از چند روز پیش اغاز شده است و این اخبار از کانال های مختلف منتشر می شود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری کلاله تاکید کرد: اعضای این کمیته در تهیه خبر، عکس و کمک به ارتقای سطح سایت فرمانداری می توانند همکاری لازم را داشته باشند.

و در پایان این جلسه علی باقری، اسماعیل قربانی، حمزه رسولی راد، مسلم امانی، پدرام مردی و سید مهدی حسینی به عنوان اعضای این کمیته اطلاع رسانی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار