فرمانده سپاه کلاله:

بیش از 50 برنامه در هفته بسیج اجرا می شود

1403-07-04 06:07:32
0
42

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلاله از اجرای بیش از 50  برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در گفتگویی اظهار داشت: سی و ششمین سالگرد هفته بسیج که متقارن با ایام صفر(اربعین حسینی(ع)) است را با شعار محوری "بسیج، دست قدرت خدا" آغاز می کینم.

وی افزود: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، مذهبی و... در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کلاله به اهم برنامه های این هفته پرداخت و گفت: پیاده روی همگانی از گلزار شهدا به سمت تپه نورالشهدای شهرستان، روستاهای صوفیان، قره شور و شهر فراغی از جمله برنامه های مهم ورزشی در این هفته است.

وی ادامه داد: در این هفته برنامه های ورزشی همچون کوهنوردی، مسابقات ورزشی  ووشو، والیبال، کبدی، تیر اندازی ، کشتی و دومیدانی از جمله برنامه های ورزشی دیگر است که اجرایی می شود.

مصطفی لو تصریح کرد: نشست های بصیرتی سیاسی و یادواره های شهدا بخصوص یادواره شهدای اهل سنت تحت عنوان حمزه سیدالشهدا در مجتمع داغستانی من جمله برنامه های برنامه ریزی شده در این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کلاله تاکید کرد: غباروبی گلزار شهدا، دیدار باخانواده شهدا، برگزاری ادعیه ها، توانمند سازی مدیران مقاطع متوسطه در مقابله با جنگ نرم دشمن، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، ایجاد نمایشگاه با عنوان دستاوردهای بسیج از جمله برنامه های دیگر است که ان شالله در این هفته برگزار می شود.

وی در پایان گفت: در روز 5 آذر نیز تجمع بزرگ عاشورایی وصبحگاه مشترک در مصلی امیرالمومنین (ع) این شهرستان راخواهیم داشت.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار