رییس پارک ملی گلستان:

شکارچی متخلف در پارک ملی گلستان دستگیر شد + تصاویر

1403-08-01 01:08:44
0
10

رییس پارک ملی گلستان از دستگیری شکارچی متخلف در این پارک که یک رأس گوزن ماده و یک رأس بز را شکار کرده بود توسط محیط‌بانان خبر داد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، سلیمان قربان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: مأمورین اجرایی و ضابطین قضایی پارک ملی گلستان در حین گشت و کنترل منطقه در ارتفاعات "دره گلزار" پس از استماع شلیک تیر فشنگ به چهار نفر شکارچی غیرمجاز مسلح برخورد می‌کنند.

وی افزود: محیط‌بانان پارک ملی گلستان یک شکارچی را از این گروه چهارنفره دستگیر می‌کنند. اما سه شکارچی دیگر از این گروه با توجه به توپوگرافی منطقه و استفاده از تاریکی هوا فرار کردند که مورد شناسایی قرار گرفتند.

رییس پارک ملی گلستان تصریح کرد: از شکارچیان فرار کرده یک قبضه اسلحه برنو گلوله‌زنی دوربین‌دار، یک مرال ماده و یک رأس بز وحشی که اجزاء آن قطعه‌قطعه شده بوده، سه عدد فشنگ ساچمه زنی، دو عدد فشنگ تک لوله، پنج عدد فشنگ چهار پاره، چهار عدد فشنگ برنو و یک تلفن همراه به‌جای مانده است.

قربان زاده تصریح کرد: بازجویی در این عملیات که نتیجه آن دستگیری یک نفر شکارچی با اسلحه برنو دوربین‌دار به همراه لاشه ماده مرال و یک رأس بز با حضور معاون پارک ملی گلستان انجام و صورت‌جلسه آن تحویل مقامات قضایی داده خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار