اعضاي باند سه نفره سرقت مسلحانه در"آزادشهر" دستگير شدند

1403-07-02 03:07:34
0
41

فرمانده انتظامي شهرستان آزادشهر استان گلستان از دستگيري دو مرد و يك زن كه تحت عنوان مسافر اقدام به سرقت مسلحانه از رانندگان مي كردند خبرداد.

 

به گزارش کلاله خبر٬سرهنگ "محمد اكبريان " با اشاره به نحوه شناسايي و دستگيري متهمان گفت: در پي چند فقره سرقت از رانندگان كه توسط دو مرد و با همدستي يك زن تحت عنوان مسافر صورت مي گرفت گروهي از ماموران كلانتري 12 نگين شهر تحقيقات خود را جهت شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند سه نفره آغاز كردند.

سرهنگ اكبريان افزود: با بررسي شيوه سرقت ها كه اصولا با پيشنهاد كرايه بالا و در حاشيه شهرها و با استفاده از سلاح گرم در ساعات خاصي از روز صورت مي گرفت و همچنين با شگرده هاي پليسي  سرانجام ماموران موفق شدند خانم موردنظر را كه در وقوع سرقت ها با دو سارق ديگر همكاري داشت شناسايي و پس ازكنترل محسوس و نامحسوس طي يك عمليات غافلگيرانه و با محاصره كامل منزل دستگير كنند.

فرمانده انتظامي آزادشهر ادامه داد: با دستگيري اين زن و تحقيقات صورت گرفته دو همدست وي شناسايي و با استفاده از شيوه هاي خاص پليسي يكي از متهمان حين تردد در يكي از جاده هاي فرعي گنبدكاووس شناسايي و طي عمليات تعقيب و گريز دستگير شد.

با دستگيري متهم و بازرسي از خودروي وي يك قبضه سلاح شكاري به همراه پنج فشنگ مربوطه كه در سرقت ها از آن استفاده مي شد كشف و ضبط شد.

 سرهنگ اكبريان با بيان اين كه در تحيقات صورت گرفته متهمان تاكنون به چند فقره سرقت  تحت عنوان مسافر اعتراف كرده اند به رانندگان مسافربري توصيه كرد: از سواركردن افراد مشكوك كه با پيشنهاد كرايه بالا قصد دربست كردن خودرو به حاشيه شهرها را دارند خودداري كنند و در صورت مواجهه با اين گونه موقعيت ها ضمن حفظ خونسردي وپرهيز از مقاومت با شناسايي وضعيت سارقان موضوع را سريعا به پليس گزارش دهند. گلستان ما به نقل از پ خبری انتظامی

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار