امام جمعه کلاله:

از برگزاری برنامه های مختلف با عنوان برنامه های فرهنگی و اردویی جلوگیری شود

1403-07-04 05:07:18
0
39

امام جمعه کلاله گفت: باید از برگزاری برنامه‌های مختلط با عناوین برنامه‌های فرهنگی و اردویی در دانشگاه ها جلوگیری شود.

 

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا کشیری امام جمعه کلاله ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: دانشگاه‌های ایران اسلامی باید تربیت دهنده مسلمان باشد و روسای دانشگاه‌ها باید نسبت به رشته‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: باید از برگزاری برنامه‌های مختلط با عناوین برنامه‌های فرهنگی و اردویی جلوگیری شود.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: باید به جوانان اعتماد کنیم و در این دوران هر جا به جوانان اعتماد کردیم به نتیجه رسیدیم و باید همانند دوران دفاع مقدس و موضوع هسته‌ای به جوانان تکیه کرده و میدان دهیم.

کشیری خواستار مبارزه دولتمردان با فساد شد و افزود: جوانان ما بیکار هستند و همچنان بازنشستگان در حال کار کردن هستند و باید مسئولیت ها به اهل کار داده شود.

وی اظهار کرد: ایرانی‌ها مفتخر به پیروی از اهل بیت را همیشه در تاریخ به همراه دارند و از برکت عشق به اهل بیت(ع) است که دلاورمردان ما و سردار اسلامی سلیمانی به دفاع از سرزمین سوریه و عراق می‌پردازند.

امام جمعه کلاله به تجاوزان و جنایت های داعشی ها اشاره کرد و گفت: این گروه ها با حمایت دلارهای امریکایی اهداف و مقصود خود را انجام می‌دهند و امیدواریم با همت مسلمانان سوریه و دلاورمردان کشورمان شرایط سوریه خالی از تروریست‌ها و امن خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار