از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی کتابخانه شماره 2 کلاله تا برگزارری 20 برنامه در هفته کتاب

1403-07-04 05:07:16
0
42

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله از برگزاری 20 برنامه در هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

 

 

علی رضا مجاهدی در گفتگویی اظهار داشت: هفته کتاب از 23 آبان به مدت یک هفته آغاز می شود و در این راستا در شهرستان کلاله در طول این مدت 20 برنامه اجرا می شود.

وی افزود: طرح گلریزان با اهدای کتاب های بلااستفاده در منازل به مدارس، کتابخانه های عمومی و کانون پرورشی فکری از جمله برنامه های مهم در این هفته است.

مجاهدی ادامه داد: همایش هفته کتاب با تقدیر از برگزیدگان هفته کتاب و کتابخوانی روز 27 آبان در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله ار کلنگ زنی بزرگترین کتابخانه آموزشگاهی خبر داد و افزود: مجری این طرح آموزش و پرورش است و این مراسم 30 ابان ماه راس ساعت 10، در دبیرستان شهید مطهری برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این شهرستان دارای 3 کتابخانه عمومی فعال در شهر فراغی، روستای دهنه و شهر کلاله است و علاوه بر سه کتابخانه یاد شده، یک ایستگاه کتابخوانی نیز در بیمارستان کلاله قرار دارد.

مجاهدی اشاره ای به ساختمان کتابخانه شماره 2 شهر کلاله داشت و تصریح کرد: ساختمان این کتابخانه پیشرفت فیزیکی 45 درصدی داشته و جهت تکمیل ان در انتظار تخصیص بودجه هستیم که این مهم نیز توسط مسئولین در حال پیگیری است.

گفتنی است به گفته مسئولین، ساختمان کتابخانه شماره 2 شهر کلاله باید در بهمن ماه سال جاری تکمیل می شد و با توجه عدم تخصیص بودجه برای تکمیل آن، این امر امکان پذیر نیست.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار