فرماندار کلاله خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ساخت کلینیک تخصصی درمانی کلاله

1403-07-04 05:07:23
0
43

فرماندار کلاله از آغاز عملیات اجرایی ساخت کلینیک تخصصی درمانی شهرستان کلاله خبر داد.

 

 

 

نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری ها برای تجهیز شهرستان کلاله به مکان های درمانی و پزشکی ادامه دارد و در این راستا روز گذشته ساخت کلینیک تخصصی درمانی این شهرستان اغاز شد.

وی افزود: مجری این طرح دانشگاه علوم پزشکی گلستان است و این ساختمان با بودجه ای میلیاردی در محوطه بیمارستان این شهرستان ساخته خواهد شد.

فرماندار تاکید کرد: این ساختمان طی مدت کمتر از یک سال از طرف دانشگاه آماده تحویل می شود.

برزگر یادآور شد: در حال حاضر چهار بخش اورژانس، کلینیک، بستری و مراقبت های ویژه در یک سازه قرار دارد در صورتی که باید این بخش ها مجزا باشند.

وی از اضافه شدن 4 تخت دیالیز به تخت های دیالیز بیمارستان کلاله خبر داد و افزود: با این چهار تخت، تعداد تخت های دیالیز بیمارستان کلاله به 20 تخت افزایش یافت.

فرماندار کلاله گفت: بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کلاله در دی ماه آماده تحویل می شود و دانشگاه علوم پزشکی در نظر دارد در راستای تجهیز بیمارستان، تعدادی تخت سی سی یو، آی سیو و ان آی سیو به این بیمارستان تحویل دهد.

وی در پایان از حضور خود در جلسه مجمع خیرین سلامت در تهران نیز خبر داد و گفت: امروز در جلسه مجمع خیرین سلامت برای تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله با مساعدت این مجمع رایزنی هایی انجام خواهیم داد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار