جامعه دانشگاهی پروفسوری ارزشمند را از دست داد؛

وقتی رئیس دانشگاه گلستان پاسخی جز گریه به سوال خبرنگار نداشت

1403-08-01 03:08:28
0
7

دکتر فرهاد یغمائی گفت: وقتی رئیس دانشگاه گلستان با فکر دیدار دوباره دوست صمیمی خود بی امان اشک ریخت.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، فرهاد یغمائی، رئیس دانشگاه گلستان در گفتگو با خبرنگار«دانشجو سلام» ضمن تسلیت درگذشت استاد فرهیخته سیدضیاء حسینی پیشکسوت هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: وی به عنوان شخصیتی محبوب نزد همکاران و دانشجویان مطرح بود و در زمینه تحقیق و پژوهش پشتکاری جدی داشت.

جامعه دانشگاهی با درگذشت استاد ضیاء حسینی پروفسوری ارزشمند را از دست داد

وی که از دوستان نزدیک و صمیمی استاد حسینی است افزود: درگذشت استاد فرهیخته دکتر سید ضیاء حسینی، جامعه علمی و دانشگاهی استان و کشور را در سوگ فقدان معلم و استاد فاخری نشاند که بدون شک خدمات علمی و آثار ارزشمند ایشان کمک شایانی به پیشرفت و تعالی علمی و فرهنگی استان و کشور کرده است.

یغمائی خاطرنشان کرد: استاد سیدضیاءحسینی دانشجویان زیادی تحویل جامعه داده است و با حساسیت پیگیر امور دانشجویان خود بود.

وی تصریح کرد: استاد حسینی دکتری آناتومی چوب داشت و با وجود اینکه بازنشسته شده بود احساس پیری در او مشاهده نمی شد، فردی دلسوز بود.

رئیس دانشگاه گلستان تاکید کرد: وی در کار با کسی شوخی نداشت و اطاعات پذیر بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استاد حسینی فردی شوخ طبع و بشاش بود خاطره ای ماندنی از وی نقل کرد و گفت: گاهی به اتفاق دوستان از جمله استاد ضیاء حسینی به تفریح می رفتیم که حسینی از آنجایی که فردی نظام مند بود برای هرکدام لیستی جدا می نوشت که چه چیزهایی به همراه خود بیاوریم که یادمان نرود مسواک، خمیر دندان و شانه و ... همراه داشت باشیم، در آخرین سفری که با هم رفیتم در لیست لوازم من شانه را هم نوشته بود.

دکتر یغمائی با خنده به خبرنگار ما گفت: از آنجایی که همه می دانند من مو ندارم ! به دکتر گفتم: بی انصاف تو که میدانی من مو ندارم چرا برای من شانه نوشتی، میخوای دل منو خون کنی! که به اتفاق هم کلی خندیدم و این خاطره حسینی در ذهن من جاودانه شد.

در پایان خبرنگار ما از دکتر یغمائی پرسید اگر الان در باز شود و استاد ضیاء حسینی وارد شود به او چه می گوئید: که رئیس دانشگاه گلستان پاسخی جز گریه نداشت و فقط گریه می کرد و ...

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار