حواشی یک نشست خبری :

ادبیات یک مدیر تدبیر و امید در گلستان / از کودکستانی خواندن خبرنگاران تا هذیان گویی آنان !

1403-08-01 03:08:26
0
9

بادمجان واکس زدن ، کودکستانی خواندن و هذیان گویی خبرنگاران و منتقدین بخشی از ادبیات نادرستی که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اشلامی استان گلستان در خصوص این قشر فرهیخته بکار می برد.

 

 

 

 

به گزارش گلستان ما، نشست خبری علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان دیروز نیز حاشیه هایی داشت که دو خبرگزاری فارس و مهر و برخی سایتهای خبری تحلیلی نیز بدان پرداختند.

در این نشست خبری که به موضوع خانه مطبوعات اختصاص داشت ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بدون اینکه تا بحال یک ریال به خانه مطبوعات داده باشد ، این تشکل صنفی  که از شخصیتهای غیر همفکر با دولت فعلی می باشد را مورد حمله قرار داد .

وی با همان ادبیات همیشگی که تا بحال شاهد آن بودیم مانند بادمجان واکس زدن و ... ، دیروز نیز از خجالت خبرنگاران گلستانی در آمد و آنها را کودکستانی خطاب کرد و سطح آنان را همین مقدار دانست .

ایشان با توهین به خبرنگاران و منتقدان که خواهان توضیح بیشتر در خصوص تعویق سه مرتبه انتخابات خانه مطبوعات بودند تصریح کرد : این افراد وقتی اسم قانون می آید تب می کنند و هذیان می گویند .

این سخنان برای برخی از خبرنگاران آنقدر گران آمد که در همان جلسه پاسخ وی را دادند اما چرا باید مدیر کل دولت تدبیر و امید اینگونه با ادبیات ناشایست زیرمجموعه های خود را مورد حمله قرار دهد .

مدیر کلی که باید وظیفه فرهنگ سازی و ارشاد کل جامعه را داشته باشد چگونه خبرنگاران ، قشر زحمتکش جامعه را اینگونه کودکستانی و بچه خطاب می کند ؟

خبرنگاران و رسانه های گلستانی هم به لحاظ تعداد و هم کیفیت اخبار و فعالیتهای رسانه ای همواره سرآمد کشور بوده و این موضوع بارها توسط مهمانان مختلف ذکر شده است و حتی رنکینگ سابق ارشاد در زمان دکتر منتظری یعنی رتبه یک کشوری نیز موید تلاش ها و فعالیت موثر خبرنگاران و رسانه های گلستانی بود.

حال مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان چه چیز را انکار می کند و به دنبال چیست ، ما نمی دانیم ؟ امیدواریم مسئولین ارشد استان درق بال اینگونه ادبیات پاسخگو باشند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار