نماینده چهارشهرستان شرق استان گلستان:

خریداری نکردن کالاهای عربستانی باعث تقویت اقتصاد مقاومتی می شود/ لازم باشد قانون تصویب می شود

1403-07-04 04:07:26
0
38

نماینده چهار شهرستان شرق استان گلستان گفت: عدم خریداری لوازم غیر ضروی در ایام حج، می تواند باعث تقویت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری شود.

 

 

عبدالکریم رجبی در گفتگویی با بیان اینکه در ایام حج شاهد خریداری برخی لوازم بی کفیت از کشور عربستان توسط حجاج هستیم، گفت: عدم خریداری این کالاهای بی کیفیت عربستانی می تواند باعث تقویت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب شود.

وی افزود: زیارت خانه خدا و حج تمتع برای هر مسلمانی در طول عمرش(یک بار) واجب است و از سویی برخی از متقاضیان سال ها در نوبت مشرف شدن می مانند و گاهی برخی با این آرزو از دنیا می روند این در صورتی است که برخی نیز برای چندمین بار مشرف می شوند و این موضوع باید مورد توجه سازمان حج و زیارت قرار بگیرد تا اولویت برای افرادی باشد که تاکنون مشرف خانه خدا نشده اند.

نماینده چهار شهرستان شرق استان گلستان تصریح کرد: سازمان حج و زیارت باید طوری برنامه ریزی کند تا برای رفتن به خانه خدا هزینه ای کمتر صرف شود به این صورت که آموزش های لازم به حجاج داده شود تا از خرید لوازم غیر ضروی از کشور عربستان جلوگیری شود.

رجبی ادامه داد: عدم خرید لوازم و کالاهای غیر ضروری توسط حجاج، باعث خارج نشدن ارز و پول کشور می شود و می تواند باعث تقویت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر لازم باشد مجلس شورای اسلامی در این خصوص قوانینی برای اجرایی شدن تصویب خواهد کرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار