فرمانده سپاه کلاله:

13 آبان امسال با سه شعار مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود برگزار می شود

1403-07-04 04:07:18
0
71

فرمانده سپاه کلاله گفت: با توجه به اینکه 13  آبان امسال مصادف با اربعین حادثه منا شد، در 13  آبان امسال شعار های مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود سر خواهیم داد.

 

 

 

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13  ابان با اشاره به چینش برنامه 13 آبان گفت: همزمان با سراسر کشور و استان گلستان، مراسم 13 آبان امسال نیز با تجمع عموم مردم در ساعت 10 صبح مقابل میدان مرکزی شهر برگزار می شود و از دانشگاهیان نیز همانند دانش آموزان توقع داریم تا محکم و استوار در این مراسم حضور داشته باشند.

وی افزود : امسال روز 13 آبان مصادف است با اربعین شهدای منا که بدین مناسبت مراسم مشترک برائت از مشرکین با شعارهای مرگ بر آمریکا، آل سعود و اسرائیل برگزار می شود.

فرماندار کلاله: دیوار ستم، شکستنی است

نصرت برزگر نیز در این جلسه گفت : مردم ایران در 13 آبان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است .

وی افزود : امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای روحیه ی استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

فرماندار کلاله ادامه داد: مبارزه ی خونین مردم شجاع و آزادی خواه فلسطین بر ضد اشغال گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، همین روحیه را نشان می دهد و از این اقدام مثبت مردم مسلمان جهان از ثمره های انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می رود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار