عضو شورای خیرین سلامت:

450 میلیون برای ساخت مرکز درمانی گرگاندوز جمع آوری شد

1403-07-04 04:07:18
0
41

عضو شورای خیرین سلامت شهرستان کلاله از جمع آوری 450 میلیون ریال کمک های خیرین برای احداث مرکز بهداشت و درمان گرگاندوز این شهرستان خبر داد.

 

 

طاهر صدقی در جلسه شورای خیرین شهرستان کلاله با ارائه گزارشی از روند عملیات اجرایی پروژه مرکز بهداشتی و درمانی گرگاندوز، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در آبان 93 با هزینه 13 میلیون ریال آغاز شد و در این مدت مهندس سینکی (خیر) با واریز مبلغ 350 میلیون ریال به حساب هیئات امناء  مرکز بهداشتی، در تسریع عملیات اجرایی این پروژه کمک های شایانی انجام داد.

وب افزود: اخیرا نیز مبلغ 100 میلیون ریال از مجمع خیرین سلامت استان به حساب واریز شد که با این مبلغ مصالح کف کرسی، آهن میلگرد، سیمان و آجر خریداری شد و در حال حاضر ستون ساختمان بنا شده است.

حاج یحی روحی رئیس شورای خیرین سلامت این شهرستان از سختی های آغاز پروژه تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله گفت و افزود: در ابتدای شروع این کار، با چالشهای فراوانی روبرو بودیم و با همت و اراده مردم منطقه این پروژه را آغاز کردیم  و در حال حاضر از نظر فیزیکی، بیمارستان کلاله پیشرفت قابل توجهی داشته است و از زمان آغاز این پروژه شورای خیرین با خیرین زیادی رایزنی نمود و اخیرا نیز دو خیر دیگر نیز قول مساعدت دادند.

در ادامه حاج آخوند  آدینه نایب رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان نیز آغاز این پروژه را سنگین دانست و گفت: در این راه با مشکلات زیادی روبرو بودیم ولی با همت این شورا و مشارکت مردم خیر این شهرستان این مشکلات مرتفع شد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار