جنایت! و سکوتی تلخ... !!

1403-08-01 01:08:41
0
11

از آن هنگام که بشر با فن کشاورزی آشنا گردید و ساخت خانه و زندگی در کنار یکدیگر را آموخت، کم کم شهرهای بزرگی شکل گرفته و تمدن هایی به وجود آمدند.

 

 

 

 

از آن هنگام که بشر با فن کشاورزی آشنا گردید و ساخت خانه و زندگی در کنار یکدیگر را آموخت، کم کم شهرهای بزرگی شکل گرفته و تمدن هایی به وجود آمدند. جوامع بشری برای رفع اختلافاتی که ریشه در شهرنشینی داشت، قوانینی را تصویب و حکومت هایی را نیز تشکیل دادند.

آن حکومت ها ابتدا به صورت پادشاهی بود ولی بعدها بر اثر آگاهی مردم، این حکومت ها یکی پس از دیگری نابود و جایش را با حکومت های مردمی عوض نمود. اما متأسفانه در جهان هنوز کشورهایی هستند که به وسیله یک خانواده اداره می شوند و مردم در اداره آن حکومت ها دخیل نیستند. یکی از بدترین نوع این حکومت ها، حکومت پادشاهی عربستان است که به وسیله چند پیر و پاتال زوار در رفته و بیمار اداره می شود! که خوشبختانه این حکومت نیز در آستانه فروپاشی قرار دارد.

آثار این فروپاشی که اینک خود را نمایان کرده: 1- اختلافات داخلی و جنگ قدرت در بین صدها شاهزاده سعودی که هر کدام تلاش می کند تا رقیب خود را از صحنه سیاسی کشور حذف و خود در رأس هرم قدرت قرار گیرد. 2- استبداد و دیکتاتوری بیش از حد 3- بیداری عمومی مردم که گاهاً به صورت اعتراضات در بعضی از نقاط عربستان قابل مشاهده است و ...! حکایت امروز خانواده سعود برای نجات از فروپاشی حکایت آن غریقی است که برای نجات جان خود به هر خس و خاشاکی چنگ می اندازد بلکه نجات یابد. یک روز حمله و لشکرکشی به بحرین، روزی دیگر حمله به یمن و کشتار گسترده مردم مظلوم آن و نابودی تمامی زیرساخت های مهم آن سامان! و روزی حمله به اعتراضات مردمی که برای عدالت به میدان آمده اند و ...! خانواده آل سعود امروز در منطقه مثل گرگ هاری می ماند که نه تنها به هیچ خصیصه انسانی پایبند نیست بلکه بی محابا مشغول قتل عام مردم یا مستقیم یا به وسیله جیره خوارانی که تحت نام طالبان، القاعده، النصره، داعش و ... در منطقه به وحشیگری و قتل و تجاوز مشغول هستند می باشد!.

در حال حاضر بالاترین هنر دولتمردان مفلوک و درمانده آل سعود، همین کشتار انسان های بیگناه در منطقه است! از طرفی با تزریق دلارهای نفتی در مجامع و سازمان های مدافع حقوق بشری، آنچنان دهانشانرا بسته اند که گویی خفقان حق گرفته اند! سازمان های مدافع حقوق بشری که از کشتن سگ های ولگرد فریاد وای حقوق بشرا سر می دادند امروز آنچنان خفه شده اند که گویی کور و کر مادرزادی به دنیا آمده اند! دردآور تر آنکه رسانه های غربی که برای اعدام یک قاچاقچی و یا تروریست یقه می درانند نیز معلوم نیست که اینک در کدام بیغوله خفته یا در کدام بار و تریا مشغول عیاشی با پول های اهدایی خانواده کثیف آل یهود هستند که این همه جنایت و خباثت را نمی بینند!.

«اُف بر این سازمان های مدافع حقوق بشری و اُف بر مزدوران قلم به دستی که وجدانشان، شرفشان و انسانیت شان را با مشتی دلار معاوضه نموده! اُف بر تمام اینها که بد معامله ای کردند».

خاطر این خانواده کثیف از هر جهت از طرف افکار عمومی جهان که در بی خبری نگه داشته شده اند، جمع است. به همین خاطر هر روز گستاخ تر از قبل به جنایاتشان در بیشتر کشورهای اسلامی ادامه می دهند و کک کسی هم نمی گزد! خانواده جانی و وحشی آل سعود ددمنشی و وقاحت را به جایی رسانده اند که حتی از قتل عالمان دینی نیز ابایی ندارند! گستاخی این خانواده در حکم اعدام شیخ نمر روحانی مبارز عربستانی که بدون هیچ ترس و واهمه ای آن را اعلام نموده اند، خودنمایی می نماید!.

به این خانواده جانی اعلام میداریم که درست است که سازمان های مدافع حقوق بشری غلام زرخرید دلارهای نفتی شمایند! ولی بدانید و آگاه باشید که مسلمانان و آزادگان جهان مانند آن بردگان زر و زور ساکت نخواهند ماند و روز روشن را در مقابل دیدگانتان از شب سیاه، سیاه تر می نمایند و دنیایتان را از آخرت یزید تباه تر! درست است که دهان خیلی ها را با دلارهای بادآورده بسته اید ولی ای کوردلان و خفاشان شب پرست بدانید که آن دلارها در مقابل بیداری مردم هیچ کارآیی نخواهند داشت و سودی به حکومت لرازن شما نخواهند رساند!.

این وعده الهی را هیچ گاه فراموش نکنید که «حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ستم و ظلم هرگز!» همین ظلم فراگیر شما نشانه ای است از پایان حکومت ظالمانه شما! امروز نشانه های فراوانی از سقوط قریب الوقوع حکومتتان در جهان خودنمایی می نماید!.

همین حکم اعدام روحانی مبارز عربستانی شیخ نمر نشانه ای از استیصال و درماندگی شما در جمع و جور کردن اوضاع کشور را به نمایش گذاشته! می خواهید کاری کنید بلکه بتوانید چند صباحی بیشتر زنده بمانید ولی کور خوانده اید! مطمئن باشید که اگر قتل و کشتار می توانست جلوی حق و حقیقت را بگیرد باید نیاکان قبلی شما یزید پلید که آن همه جنایت تاریخی را مرتکب شد می توانست از آن بهره ای ببرد که دیدید نتوانست و آخرالامر حقیقت چهره واقعی اش را نمایان و پیروزی خون بر شمشیر در چهارده قرن قبل به اثبات رسید!.

ای خانواده آل یهود بدانید که خون پاک شهدا و پاکان پلیدی ها و زشتی ها را یکجا شسته و به زباله دان تاریخ سرازیر می نماید! این ناکثان جانی فکر می کنند که اگر خون پاک شیخ نمرها را بر زمین بریزند نجات می یابند ولی این سفیهان و ابلهاننمی دانند که خون شهید به جامعه بیداری و طراوت می بخشد همانگونه که خون امام حسین (ع) به اسلام طراوت بخشید و باعث بیمه اسلام شد! صبح ظفر نزدیک است! صبحی که مسلمانان در اماکن مقدسه فارغ البال به نیایش و عبادت معبودشان مشغول و بدون هیچ ترس و واهمه ای از مرگ از منا رهسپار رمی جمرات برای رجم شیطان و شیطانک ها می شوند. آنجایی که امسال حدود هشت هزار زائر بیت ا... الحرام بر اثر جنایت آل سعود به دیدار معبود شتافتند! آن وعده و نصرت الهی نزدیک است! نزدیک...!!!.

غلامعلی آبدهی مقدم

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار