پاسخی به مطلب منتشر شده در یک ماهنامه کلاله ای

1403-07-04 03:07:15
0
42

خطاب به ماهنامه ی کلاله ای، خون امام حسین علیه السلام در رگ نسلها و زمانها جاریست! همگامی با مردم دیندار، سعادت دنیا و آخرت شما را تضمین می نماید.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از اترک، 1376 سال از واقعه جانسوز و جانکاه حادثه کربلا می گذرد.1376 سالی که هماره شیعیان در ماتم آن واقعه عظیم اشک و ماتم ریخته اند،خون گریستند و خون دل خوردند، چرا که با خود می اندیشیدند، چه شد فرزند پیامبرشان که هنوز چند صباحی از حضورش در جامعه و بین مسلمین نگذشته را اینگونه به شهادت رساندند؟!که تاریخ هیچ نمونه ی دیگری مانند حادثه کربلا در خود سراغ ندارد آنهم در هنگامه ای که هنوز حدیثهای معروف پیامبرشان که درباره حضرت امام حسین علیه السلام فرموده بودند نقل مجالس بود و بر سر زبانها! حدیث حسین از من است و من از حسین هستم!

حدیث :ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه امت من است! حدیث حسن و حسین سرور جوانان اهل بهشتند! حدیث ...!!!هرچه زمان می گذرد و جلوتر می آییم حقایق بیشتری از حقانیت آن امام همام آشکار می شود و به تبع آن یزید و یزیدیان رسواتر.
تقلاهایی صورت می گیرد تا آن حادثه به فراموشی سپرده شود ولی هیهات ، هیهات ،که فریاد رسای عقیله بنی هاشم، حضرت زینب سلام الله علیه همچنان طنین انداز زمانها و مکانهاست و نمی گذارد که یزیدیان آن حادثه جانکاه و فراموش نشدنی را تحریف و یا به دست فراموشی بسپارند!

چرا راه دوری می رویم، رژیم خائن پهلوی چقدر تلاش نمود تا آثاری از اسلام و واقعه کربلا بر روی زمین باقی نماند، آیا در این کارش موفق شد؟!

اگر قرار بود که خون پاک امام حسین علیه السلام و فریاد رسای خواهر گرامیش حضرت زینب سلام الله علیه به باد فراموشی سپرده شود در همان سالها که امویان و یزیدیان در قدرت بودند و بیشترین تلاششان را برای محو آن بکار گرفتند، باید می توانستند به این امر دست پیدا کنند!! که به حول و قوه الهی نتوانستند.البته الحق شیعیان آن امام همام برای عزاداریش سنگ تمام گذاشتند و می گذارند.اگر چه در این وسط برخی مسلمان نماهای واداده و خائن، آتش بیار معرکه امویان و یزیدیان می شوند و می خواهند که از شدت عزاداریش بکاهند! ولی مگر از روز عاشورای سال 61 تا کنون قدرتها کم تلاش کرده اند که این آثار را به کلی محو کنند، آیا توانستند؟

تلاش آنها مانند خاک پاشیدن به چهره خورشید است که مسلما خاک چشمان خودشان را کور می کند و به انوار مشعشع و نورانی خورشید هیچ آسیب و گزندی نمی رساند.

گفته شده که در میان شیعیان هستند عده ای که درباره آنها نمی توان بجز از لفظ بی خبر از لفظ دیگری استفاده نمود، ولی متاسفانه آن بی خبران با بعضی صحبتها و موضع گیریهای خود آب به آسیاب دشمن می ریزند!

اخیرا ماهنامه ای که متاسفانه مدیر مسئول آن یکی از مدیران تعلیم و تربیت شهرمان(کلاله) است مطالبی را در صفحه اول ماهنامه خود به چاب رسانده که آن نوشته آه از نهاد شیعیان بلند کرده تا جاییکه شیعیان عزادار مجبور به موضع گیری شدند.
جالب است ایشان در همان صفحه اول نشریه، عزای حسینی را به مردم فهیم کلاله تسلیت گفته و در ذیل همان تسلیت، آن نوشته سخیف که سطر سطرش عزای حسینی را زیر سوال می برد، چاپ نمود است!!!حال باید قسم حضرت عباس تسلیت گفتنش را باور کنیم و یا دم خروس زیر سوال بردن عزای حسینی را !!!

البته صاحب این نشریه قبلا هم مراسم باشکوه ولادت حضرت امام حسین علیه السلام را که با کمکهای مردمی که اکثرا برادران عزیز اهل سنت آن را اهداء نموده بودند را نیز زیر سوال برده بود که پس معلوم می شود ریگی ...!!!

می گویند هرچه بگندند نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک.درج مقاله اعتراضی به کیک جشن میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و درج مقاله به زیر سوال بردن عزای حسینی آنهم از مدیر یک موسسه بزرگ فرهنگی شهر!!!

البته نقل قولی است که ایشان گفته اند:که من متوجه توهین آن مقاله نبوده ام و الا نمی گذاشتم چاپ شود!!! عذر بدتر از گناه! جای تعجب دارد ! برادر جان شما که توان و قدرت بررسی یک مقاله را در یک نشریه چهارصفحه ای که به صورت ماهانه هم چاپ می شود ندارید و از آن بی خبر می مانید، پس وای بر اداره عریض و طویلی که شما مدیریتش را بر عهده دارید!!! فاتحه چنین اداره ای را باید خواند!

اگر قدرت و توان مدیریت ندارید بهترین راه برای سعادت دنیا و آخرتتان استعفا است . چه اجباری دارید که اسم رئیس را یدک بکشید ولی خدای نکرده نتوانید به وظیفه تان خوب عمل کنید؟! برادر گرامی شما باید مروج فرهنگ عاشورا باشید، مروج افکار حسینی و عزای حسینی! امروز اگر توانسته اید که این مسئولیت مهم را به دست آورید به والله از امام حسین علیه السلام است.

اگر در این کشور انقلاب نمی شد شما را مدیر یک مدرسه دو نفره هم نمی گذاشتند چه رسد به مدیریت چنان اداره ای ! نمک خوردن نمک دان شکستن رسم جوانمردی نیست! به خود آیید و با احساس پر شور این مردم بازی نکنید.

این مردم تمام هستیشان را فدای امام حسین علیه السلام می نمایند. جنگ تحمیلی که یادتان هست؟دیدید که چگونه سینه هایشان را در جلوی تانکهای دشمن سپر کردند! این مردم همان مردمند! حیف شما نیست که جلوی سیل عظیم مردمی عاشق و کربلایی بایستید؟بیایید با اینها همقدم و همگام شوید.

خون امام حسین علیه السلام در رگ نسلها و زمانها جاریست! همگامی با مردم دیندار، سعادت دنیا و آخرت شما را تضمین می نماید.


غلامعلی آبدهی مقدم

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار