آقایان مسئول، رییس جمهور،نمایندگان مجلس همه و همه؛

آسفالت جاده دست ها و زانوهای این مادر پیر را آزار می دهد ! + عکس

1403-08-01 05:08:38
0
11

اغول گل 65 ساله برای انجام اموراتش باید خود را روی زمین بکشد!.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از اترک، همه ما روزی پیر خواهیم شد و نیازمند توجه. پس الان که جوانیم به پیرانمان این نعمتهای خوب خدا توجه کنیم تا در آینده به ما نیز توجه مطلوب شود.

اغول گل مادری 65 ساله است که اگر چه از پا افتاده ولی از اصل نیافتاده است.هنوز امورات خود را خودش انجام می دهد و زندگی را با چند و دندان می چرخاند.

10 سال پیش دچار حادثه می شود و پاهایش می شکنند. هرچند پاهای شکسته قابل درمان شدن بودند ولی به خاطر مشکلات مالی نمی تواند آنها را درمان کند و از آن زمان تا کنون دیگر نمی تواند بر روی پاهایش بیایستد.3 سال پیش شوهرش و همدمش از دنیا می رود و اینک او در خانه یکی از فرزندانش زندگی می کند.

 اغول گل اما علی رغم این سختیها خواهشی از کسی نکرده است.انجام امورات شخصیش را خودش انجام می دهد، هرچند برای انجام آنها باید خودش را بر روی زمین بکشاند.سخت است شما نمی توانید خودتان را به جای اغول گل بگذارید!

آسفالت پوست دستها را می کند و گرمای تابستان برای زانوها آزار دهنده است.به دستایش هم جوراب می پوشاند تا کمی از زمختی آسفالت به هنگام تماس دستها گرفته شود.

آقای رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، مسئولین شهری،شهرستانی و استانی و کشوری کمی خودتان را جای این مادر عزیز و پیر بگذارید.

اغول گل چیزی از شما نمی خواهد .

روزهای گرم تابستان گذشت و روزهای سرد زمستان در پیش است و اغول گل با بالا رفتن سنش شاید دیگر نتواند در هوای آزاد راه برود (خود را بر روی زمین بکشد).

اگر اغول گل مادر یکی از شما مسئولین بود برای او چه می کردید؟

شاید بزرگترین آرزوی اغول گل 65 ساله داشتن یک ویلچر است تا دیگر نه دستهایش را آسفالت ببرد و پینه بیاندازد و نه گل کوچه و سنگ برخی کوچه ها لباسهایش را کثیف و پاره پاره کند.چرا که پینه زدن و شستن لباسها با دستهای پینه زده کمی برای او سخت شده است.

اگر اغول گل مادر یکی از شما مسئولین بود برای او چه می کردید؟

مشخصات کامل این مادر 65 ساله موجود است .

با تشکر از مرتضی مرغزی دوجی در ارسال عکس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار