حواشی فینال لیگ دسته یک فوتبال مینودشت؛

از تهدید داور با سلاح سرد تا قهرمانی تیم پرسپولیس + تصاویر

1403-08-01 11:08:30
0
36

پرسپولیس با غلبه بر تیم گوگل قهرمان رقابت های لیگ دسته اول فوتبال شهرستان مینودشت، یادواره شهدای شهرستان و جام خلیج همیشه فارس شد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از مینوخبر، عصر دیروز استادیوم خاکی شهید اقبالی شهرستان مینودشت میزبان فینالیست های لیگ دسته اول فوتبال این شهرستان بود.

رقابت هایی که با شرکت 12 تیم در قالب 2 گروه 6 تیمی آغاز شد و در نهایت تیم های پرسپولیس و گوگل در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر تیم های پرسه سو و پس پشته پا به دیدار پایانی این مسابقات گذاشتند.

مسابقه فینال ساعت 15 با سوت داور این دیدار هادی فرامرزی آغاز شد. مهدی قزلسفلو و علی خواجه نیز به عنوان داور های خط هادی فرامرزی را همراهی می کردند.

هنوز مسابقه گرم نشده بود و 2 تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند که دروازه سرخپوشان تیم پرسپولیس در دقیقه 5 باز شد.

در ادامه تیم پرسپولیس تلاش هایی برای گشودن دروازه سفید پوشان گوگل داشتند که حملات آن ها چندان زهر دار نبود.

در اواخر نیمه اول داور بازی را نگه داشت و به ناظر مسابقه اعلام کرد توسط یکی از تماشاگران با چاقو تهدید شده است که با وساطت ایوب خواجه ناظر این مسابقات و حضور ماموران نیروی انتظامی این مشکل بر طرف و مسابقه ادامه پیدا کرد.

در دقیقه 42 این مسابقه شوت بازیکن پرسپولیس که از درون محوطه جریمه گوگل زده شد به تیر عمودی دروازه برخورد و راهی اوت شد.

این صحنه جدی ترین موقعیتی بود که در نیمه اول حدود 50 تماشاگر حاضر در استادیوم مشاهده کردند.

با شروع نیمه دوم بارش باران هم آغاز شد.

پرسپولیس در این نیمه برای جبران نتیجه سرا پا حمله شد؛ دقیقه 50 و 60 دو موقعیت خطرناک این تیم توسط دروازه بان بدون دستکش گوگل مهار شد.

دقیقه 65 در محوطه جریمه گوگل موقعیت مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 70 شوت سرکش بازیکن پرسپولیس با واکنش دروازه بان گوگل راهی کرنر شد. دقیقه 75 هم شوت دیگر این تیم از کنار دروازه راهی اوت شد.

تیم گوگل هم در این نیمه حملات جسته و گریخته ای بر روی دروازه سرخپوشان تدارک دید که به جز شوت سرکش این تیم در دقیقه 70 که توسط دروازه بان حریف راهی کرنر شد، حاصلی برای شان در بر نداشت.

هادی فرامرزی برای این نیمه 6 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در سومین دقیقه این وقت ها خطای بازیکن گوگل پشت محوطه جریمه این تیم به نفع سرخپوشان مینودشت اعلام شد.

این ضربه کاشته مستقیم وارد دروازه سفید پوشان گوگل شد تا نتیجه مساوی شود.

در اواخر وقت های اضافه هم داور بازیکن شماره 17 تیم گوگل را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا این تیم ثانیه های پایانی را 10 نفره دنبال کند.

به دلیل شدت یافتن بارش باران، با توافق مسئولان هر دو تیم تیم ها برای مشخص شدن قهرمان به ضیافت پنالتی ها روی آوردند.

تیم پرسپولیس شروع کننده این ضربات بود. هر 5 ضربه این تیم تبدیل به گل شد و از آن جا که تیم گوگل پنالتی نخست خود را از دست داده بود با نتیجه 3 _ 5 در ضربات پنالتی و در مجموع 4 _ 6 نتیجه را واگذار تا پرسپولیس قهرمان این دور از رقابت ها شود.

سرمربی گری تیم پرسپولیس برعهده مختار رنجیده و سرمربی گری تیم گوگل بر عهده موسی کرامتلو بود.

تیم پرسپولیس با این قهرمانی جواز حضور در مسابقات زیر گروه لیگ استان را کسب کرد.

در پایان به تیم های قهرمان و نایب قهرمان کاپ و حکم قهرمانی اهدا شد.

اسماعیل ده چناشکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مینودشت به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار