درخواست هزینه 16 میلیونی برای دریافت سند؛

نقره داغ کردن ساکنین مسکن مهر مراوه تپه

1403-07-04 01:07:37
0
45

هر مالک مسکن مهر در مراوه تپه برای گرفتن سند و هزینه تسویه یک میلیون و 600 هزار تومان دیگر باید پرداخت نماید.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از اترک؛ گلایه های مردمی در مسکن مهرمراوه تپه اگر چه گهگداری به گوش می رسید ولی این روزها خبری به شدت آنها را ناراحت کرده است.

در تازه ترین خبر پخش شده در بین ساکنین مسکن مهر مراوه تپه، خبر پرداخت پول اضافه بابت دریافت سند و هزینه هایی تحت عنوان تسویه مطرح شده است.

مبلغ اعلام شده برای گرفتن سند و تسویه 16 میلیون ریال می باشد. این مبلغ علاوه بر مبلغ 58میلیون ریال پرداختی ساکنین در هنگام تسویه و تحویل منازل می باشد.(برخی از اعضا 5 سال پیش ضمن تسویه با مسکن مهر و تحویل کلید در خانه های خود ساکن شده اند.)

رضا دوجی مسئول شرکت تعاونی مسکن مهر در همین خصوص گفت: به غیر از 5 میلیون و 800 هزار تومانی که اعضا قبلا پرداخت کرده اند هر عضو باید مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان دیگر بابت هزینه های مربوط به سند و تسویه به شرکت بپردازد.

وی در خصوص نحوه پرداخت این مبلغ نیز گفت: افراد می توانند این مبلغ را به شکل اقساط به شرکت پرداخت کنند.

گرفتن مبلغ 1 میلیون و 600 هزار تومان بابت هزینه های سند در حالی از مردم مراوه تپه(ساکنین مسکن مهر مراوه تپه) گرفته می شود که حسینی معاون بخش مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در اردیبهشت همین امسال گفته بود: هزینه‌های صدور هر سند واحد مسکن مهر بیش از 100 هزار تومان نیست.

حسینی در پاسخ به این سوال که هزینه صدور هر سند برای واحدهای مسکن مهر در استان البرز چه میزان است؟ گفت: هزینه هر سند بیش از 100 هزار تومان نیست و این هزینه نیز به سازمان ثبت اسناد و املاک پرداخت می‌شود.

مسکن مهر مراوه تپه هنوز نه مسجد دارد و نه مدرسه

مسئول شرکت تعاونی مسکن مهر افزودبرخی از ساکنین مسکن مهر مراوه تپه هنوز هیچ قسطی پرداخت نکرده اند و این امر موجب می شود که بانک مسکن از طریق قانونی اقدام کند.

رضا دوجی در خصوص ساخت مسجد در این مسکن مهر نیز گفت: رایزنی های زیادی انجام شده ولی هنوز تصمیمی از بالا در خصوص کمک به ساخت مسجد گرفته نشده است.

البته شهرداری اقدامات زیادی در مسکن مهر در خصوص نظافت و جمع آوری زباله ها من جمله قرار دادن سطل های زباله آهنی و جمع آوری زباله ها، آسفالت ورودی و خروجی مسکن مهر ، درخت کاری و ... انجام داده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار