فرماندار کلاله:

سالانه 590 نفر به بیکاران شهرستان کلاله افزوده می شود

1403-07-04 01:07:29
0
41

فرماندار کلاله گفت: سالانه 590 نفر به امار بیکاران شهرستان کلاله اضافه می شود و این امار نگران کننده است.

 

 

نصرت برزگر در گفتگویی با بیان اینکه سالانه 1100 نفر به افراد جویای کار در کلاله افزوده می شود، گفت: از این تعداد تنها 510 نفر می توانند جذب شغل های مختلف شوند.

وی افزود: از تعداد 1100 نفر افراد جویای کار، 590 نفر سالانه بیکار باقی می مانند که این امار نگران کننده است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: استفاده از رهنمود های رهبری در ایجاد اشتغال برای جوانان از طریق اقتصاد مقاومتی می تواند در این راه به کمک ما کمک شایانی کند و اضافه شدن سالانه 590 به امار بیکاران این شهرستان مستلزم یک برنامه ریزی مناسب جهت ایجاد اشتغال پایدار برای انها است.

برزگر خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف اقتصادی باید نگاه به درون و قابلیت و ظرفیت های بالقوه این شهرستان داشته باشیم و این شهرستان از این قابلیت ها برخوردار است.

وی یکی از راههای مرتفع کردن این مشکل را جذب سرمایه گذاران دانست و تصریح کرد: وجود قابلیت های فراوان در شهرستان و معادن غنی صدف کوهی و سیلیس در روستاهای این منطقه می تواند ضمن جذب سرمایه گذار، تحول چشمگیری در اشتغال و توسعه منطقه ایجاد کند.

برزگر از فرودگاه کلاله به عنوان یک فرصت یاد کرد و اظهار داشت: فرودگاه بستر توسعه است و ان شالله تلاش میکنیم با برقراری پروازهای مستمر این فرودگاه، رفت و امد سرمایه گذاران به این منطقه را اسان کنیم .

فرماندار کلاله گفت: اخیرا طرح کارورزی توسط استانداردی ایجاد شده است که در تمامی مقاطع بویژه مشاغل دانش بنیان از کارجویان و کارفرمایان ثبت می شود و با اعطای تسهیلات و مزایای مناسب، بستر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار