توسط جمعیت هلال احمر کلاله بدست آمد:

کسب مقام اول و دوم المپیاد استانی طرح دادرس توسط دانش آموزان کلاله ای

1403-07-04 01:07:28
0
61

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله از کسب مقام اول و دوم دانش آموزان عضو این جمعیت در المپیاد استانی طرح ملی دادرس خبر داد.

 

 

 

محمد رضا استیری در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: مدرسه دخترانه بنت الهدی صدر شهرستان کلاله در سومین المپیاد استانی طرح ملی دادرس ( دانش آموز آماده در روزهای سخت )که در اردوگاه کشوری شهید محمد علی قاسمی  ( دلند )برگزار شد، موفق به کسب مقام اول شد.

وی افزود: المپیاد طرح ملی دادرس یکی از برنامه های آموزشی، تربیتی و امدادی سازمان جوانان هلال احمر است که با همکاری آموزش و پرورش و به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و همچنین افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر طرح ریزی و اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کلاله با اشاره به اینکه ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث دانش آموزی از مهمترین اهداف اجرای طرح ملی دادرس در مدارس است، تصریح کرد: در المپیاد مرحله استانی تیم اول هرشهرستان ( یک تیم دخترانه و یک تیم پسرانه ) متشکل از ۱۴ نفر دانش آموز به همراه یک نفر مربی و یک نفر سرپرست حضور داشتند که در یک موقعیت برابر به صورت تئوری و عملی با هم به رقابت پرداختند.

وی آیتم های مسابقه را پناه گیری وخروج صحیح، تریاژ، حمل صحیح مصدوم، بانداژ، آتل بندی، احیای قلبی و اسکان اضطراری برشمرد و افزود: المپیاد استانی خواهران روز سه شنبه 7 مهر ماه و پسران روز چهارشنبه 8 مهرماه برگزار شد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار