در پی سخنرانی کوبنده فرمانده کل قوا:

اعلام آمادگی بسیج در پیروی از فرمان رهبری در برخورد با" آل سعود"

1403-07-04 01:07:35
0
42

جمع کثیری از بسیجیان شهرستان کلاله در پی سخنرانی کوبنده فرمانده کل قوا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) اطلاعیه ای صادر کردند.

 

 

به گزارش کلاله خبر، در این اطلاعیه آمده است:

از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن

اماما! صبر پیامبرگونه شما در حوادث گوناگون خصوصا حادثه اخیر، عتاب و فریاد حیدریتان بر خانواده جنایتکار آل یهود را شنیدیم؛ از آن صبر و عتاب برخورد بالیدیم.

به خود بالیدیم و پیشانی شکر در پیشگاه خدواند متعال بر خاک ساییدم از اینکه دارای چنین رهبر فرزانه، هوشمند، و شجاعی هستیم. بالیدیم و باز هزاران بار خدا را شکر کردیم که در این وهله زمانی زندگی می کنیم.

رهبرا!نه تنها ما بلکه تمام جهان شاهد صبر شما بود. جدتان رسول اعظم(ص) با مشرکینی همچون ابوسفیانها، ابوجهل ها، و ابولهب ها ابتدا از در مدارا و نصیحت وارد شدند، شما نیز با فرزندان خلف آن مشرکین همچون جدتان رفتار کردید و وقتی دیدید که این خاندان ارزش چنین رفتاری را ندارد، فریاد حیدریتان را بر خاندان مشرک آل سعود که تنها هنر آن کشتن بیگناهان است، سر دادید. مطمئن هستیم که این فریاد لرزه بر اندام نحیف و لرزان این خانواده زبون انداخته است، از این رو ما بسیجیان آمادگی خود را جهت اجرای فرامین فرمانده کل قوا اعلام می داریم و به تبع شما به خانواده مزدور آل یهود اخطار می دهیم که عکس العمل ما بسیجیان در مقابل هر گونه بی احترامی نسبت به حجاج گرامی و ابدان مطهر حاجیان مظلومان سخت خواهد بود؛ آنچنان که روز روشن را در مقابل دیدگانتان چون شب، سیاه خواهیم نمود.

ما بسیجیان کلاله در راستای سخنان مقام معظم رهبری، در روز جمعه در میعادگاه نماز جمعه و در صفوف بهم فشرده آمادگی خود جهت اجرای فرامین فرمانده کل قوا اعلام خواهیم کرد.

جمع کثیری از بسیجیان شهرستان کلاله

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار