انتخابات و توهین های انتخاباتی!

1403-08-01 01:08:39
0
10

 

 

می گویند غلامی بود که از دست اربابش و فرمان های گاه و بیگاه او عصبانی! روزی از روزها که خان احتیاج به دستشویی پیدا نموده و آب در آفتابه نیافت غلامک را صدا و از او تقاضای آفتابه ای نمود! غلامک برای خالی نمودن دق دلی خود از این موقعیت سوء استفاده و آفتابه را پر از آب جوش نموده به خان تحویل داد. خان بی خبر از همه جا تا به خود آید و بفهمد که غلامک چه نقشه خائنانه ای برایش کشیده کار از کار گذشته بود! از اینرو خان با عصبانیت دنبال غلامش می دوید و در عین حال فحش های رکیکی نیز به او می داد. رهگذری که از آنجا می گذشت و این حال پریشان خان را دید پرسید: نکند این غلامک بدجودی دلت را سوزانده که اینگونه مشوشی! ارباب گفت: ای کاش دلم را می سوزاند من می دانم که کجایم را سوزانده! این حکایت حکایت بعضی هاست که با آن حالیکه از عمر دولت های نهم و دهم چندین سال می گذرد، هنوز دست از دشمنی و تضاد با دولت های گذشته بر نداشته و گاه و بیگاه برای اینکه این دشمنی خود را نشان دهند دست به کارهایی می زنند که نه زیبنده خودشان و نه ملت فهیم و انقلابی ایران است. از جمله چند روز قبل آقایی بدون در نظر گرفتن هیچ خصیصه انسانی و اسلامی با بی پروایی به ملت فهیم و انقلابی ایران توهین نموده و اعلام داشته که: « اگر کسی از تکرار دولت های نهم و دهم دلش نلرزد، یک ایرانی با شرف نیست!»

به این آقا عرض می کنیم که باید هم از دست دولت های نهم و دهم و کارها و عملکردهایش عصبانی باشی و ما این حق را به شما می دهیم چون که جلوی ریخت و پاش ها و زیاده خواهی های بعضی از نزدیکان و همپالگی های شما را گرفت و دست خیلی ها را از بیت المال کوتاه و ساده زیستی دولتی را جانشین آن بریز و بپاش های قبلی کرد. ولی آقای .... ! شما حق ندارید به ملت فهیم انقلابی و ولایی ایران توهین نمایید. چون بیش از 24 میلیون ایرانی به آن دولت ها رأی داده و در همین حدود نیز از عملکردش راضی که اگر اینطور نبود برای بار دوم که نه تنها شما و یاران شما بلکه اپوزیسیون داخل و خارج کشور و حتی کشورهای استکبار نیز که همه زیر یک علم برای به زانو در آوردن آن متحد شدید می توانستید کاری انجام دهید که دیدید از دست شما کاری ساخته نبود و ملت یکپارچه سر صندوق ها حاضر و برای بار دوم با رأی قاطع به آن دولت رأی دادند. آقای ....! اگر قرار باشد دل ملت بلرزد باید از گروه هایی بلرزد که در داخل کشور قصد براندازی نظام را داشتند. نان این ملت را می خوردند و بار اجانب را حمل می کردند! اگر قرار باشد دل ملت بلرزد باید از قرارداد کرسنت که منابع ایران را درست در اختیار اجانب قرار می داد بلرزد! اگر قرار بود دل ملت بلرزد باید از استات اویل و رشوه هایی که به نزدیکان جنابعالی پرداخت کردند، بلرزد!

اگر قرار بود دل ملت بلرزد باید از خیانت های همپالکی های جنابعالی در پارس جنوبی که حتی صدای اعتراض یاران نزدیکتان را نیز بدنبال داشت، باید می لرزید! آقای ....! کجا شنیده ای که دل کسی از خدمت بلرزد! تن و دل انسان از خیانت می لرزد! از خیانت نمایندگانی که با اعتصاب خود می خواستند کشور را دچار هرج و مرج نمایند! تن و دل انسان از فتنه هاست که باید بلرزد. از فتنه 78 و 88 که به وسیله شما و هم حزبی های شما و یاران نزدیک شما انجام گرفت! تن و دل انسان باشرف از گرا دادن به دشمن بر ضد ملت است که باید بلرزد! آنهم که به وسیله یاران شما انجام شد! آقای عزیزی که به ملت مسلمان و بصیر ایران توهین می نمایی! آیا حاضری بگویی که شاخ فتنه از کدام دخمه و سوراخ بیرون آمد؟! آیا حاضری بگویی که چه کسانی از قراردادهای کرسنت و استات اویل رشوه دریافت کردند؟!

آیا حاضری بگویی که چه کسانی در پارس جنوبی خیانت کردند؟! آیا حاضری بگویی چه کسانی و با چه
انگیزه هایی ده ها سایت را با پول بیت المال علیه این ملت در سال 88 راه اندازی و چه کسانی خوراک تبلیغاتی برای دستگاه های خبر پراکنی غرب و استکبار مانند B.B.C، VOA، فاکس نیوز و ... فراهم کردند؟!

آقای ....! آیا تن شما هم از این همه خیانت به اسلام و مسلمین به لرزه در آمد؟! آقای ...! نه تنها شما بلکه بزرگان شما هنوز این ملت فهیم، زیرک و ولایی ایران را نشناخته اید! این مردم ولایی به راحتی فرق خادم و خائن را می شناسند و می دانند که چه کسانی درد دین دارند و چه کسانی درد جیب! می دانند که چه کسانی از موقعیت بدست آمده برای خود و خانواده و نزدیکانش بهره برداری کرده و بیت المال را ملک آبا اجدادی خود پنداشته و چه کسانی به این ملت خدمت! شما حق دارید که این ملت را نشناسید این ملت را فقط امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (حفظه ا...) خوب شناخته و می شناسند. بصیرت و زیرکی این مردم بود که یاران فتنه گرت را زمین گیر و رسوا کرده نگذاشتند که آنها به اهداف خیانتکارانه شان برسند و یکراست آنها را راهی زباله دانی تاریخ نمودند. باید شما و یارانتان از بصیرت بالای مردم در 9 دی عبرت بگیرید و بیخود خود را از این ضایع تر نسازید. مطمئن باشید که این توهین ها مردم را از راهی که انتخاب کرده اند پشیمان نمی کند بلکه مصمم تر از قبل عزمشان را برای نابودی ته مانده ها و تفاله های فتنه 88 جزم تر می نماید. انتخابات نیز نزدیک است. از همین رو آشفته شده به هر خس و خاشاکی چنگ می اندازید تا بلکه نجات یابید و بتوانید در انتخابات آینده جای پایی بدست آورید ولی کور خوانده اید! بدانید که این ملت جواب تمام نامرادی ها و توهین های شما را سر صندوق های رأی خواهند داد. خواهید دید که به یاری خدا و رهنمودهای امام خامنه ای (حفظه ا...) و تیزهوشی شورای محترم نگهبان و بصیرت بالای ملت مسلمان و ولایی ایران، فتنه گران و یارانشان آرزوی کرسی های مجلس را به گور خواهند برد. ان شاء ا...

 

                                                                                             غلامعلی آبدهی مقدم -کلاله

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار