در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کلاله بیان شد:

امام جمعه کلاله: آل سعود، بی لیاقتی خود را ثابت کرد / علمای جهان به فکر چاره ای باشند

1403-06-29 01:06:17
0
123

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: آل سعود بی لیاقتی خود را ثابت کرد و علمای جهان اسلام باید برای جلوگیری از حوادث دیگر، چاره اندیشی کنند.

 

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام و المسلمین رضا کشیری در سخنرانی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کلاله اظهار داشت: رژیم آل سعود به جهان اسلام خصوصا ملت ایران خیانت های زیادی کرد و در حوادث اخیر مکه مکرمه و منا، بی لیاقتی خود را ثابت کرد.

وی افزود: علمای جهان اسلام به فکر باشند و به دنبال چاره ای برای جلوگیری از بروز چنین حوادث باید بود و این مهم زمانی محقق می شود که اداره مناسک حج به کشورهای اسلامی واگذار شود.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: حوادث اخیر مکه مکرمه و منا نشان از بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود در به عهده گرفتن مناسک حج است و آنهایی که نمی توانند جمعیت 1.5 میلیونی را اداره کنند، چگونه بر تخت قدرت نشسته اند؟.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایران در طی هشت سال دفاع مقدس بدترین ضربات را از جانب آل سعود تحمل کرد و بخاطر داشتن قبله مشترک و مسلمان بودن، هیچ واکنشی در قبال خیانت های این رژیم از خود نشان نداد.

کشیری به توطئه های آل سعود با همراهی سرکرده های استکبار برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام پرداخت و گفت: حفظ وحدت بین مسلمانان از جمله واجبات است تا از این طریق توطئه های دشمن بر علیه جهان اسلام خنثی شود.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: بی تدبیری در جهان اسلام ، حاصلش فقر جهان اسلام است و تنها زمانی جهان اسلام در مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد که در زمینه های اقتصادی و نظامی استقلال کامل داشته باشد و در زمینه نظامی باید به جایی رسید که پیشرفته ترین تجهیزات نظامی در اختیار جهان اسلام باشد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار