رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

جان مسلمین نباید قربانی سوء مدیریت و اهداف خبیثانه ی آل سعود شود

1403-07-04 12:07:23
0
86

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله گفت: جان مسلمین نباید قربانی سوء مدیریت و اهداف خبیثانه ی آل سعود شود ، آنها هرگز لیاقت و کفایت لازم و کافی را برای اداره ی حرمین شرفین ندارند.

 

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی با اشاره به حادثه تاسف بار و دلخراش رمی جمرات در مناسک حج که منجر به کشته و زخمی شدن صداها تن از زائران و حجاج خانه خدا شد، گفت: امروز بر همگان آشکار شد که پادشاهان عیاش و غاصب سعودی به سرکردگی ملک سلمان، هرگز، لیاقت و  کفایت لازم و کافی را برای اداره ی حرمین شرفین ندارند.

وی تصریح کرد: حرمین شریفین متعلق به همه جهان اسلام است، و امنیت شرکت کنندگان مناسک حج امری ضروری و بسیار مهم است اما متاسفانه در همین چند روز گذشته با واژگونی یک جرثقیل در مسجدالحرام، تعدادی از حجاج  کشته شدند و حادثه رمی جمرات، دومین اتفاقی بود که رخ داد و  نشان داد آل سعود کفایت مدیریتی برگزاری مناسک را هزگز نداشته و ندارد. لذا می طلبد مدیریت حرمین شریفین به نهادی متشکل از کلیه ی کشورهای اسلامی واگذار گردد چرا که جان مسلمین نباید قربانی سوء مدیریت و اهداف خبیثانه ی این خاندان خودکامه قرار گیرد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله با اشاره به جنایات تاریخی و تاسف‌بار عربستان در یمن، عراق و سوریه و استمرار این جنایت در ماه حرام گفت: کشتار مسلمانان  و ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی که هم اکنون توسط پادشاهان غاصب سعودی صهیونیستی در حال پیگیری است همگی گواه بر این مطلب است که اینها فقط مهره هایی هستند که به نام اسلام و با حمایت استکبار جهانی، تلاش می کنند که چهره ای منفور از اسلام در نزد افکار جهانی ایجاد کنند و تیشه به ریشه اسلام بزنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله با تاکید بر نقش آگاه سازی افکار عمومی گفت: همه ی کسانی که تریبون در اختیار دارند باید نسبت به آگاه سازی مردم و ابعاد آنچه امروز در عربستان سعودی رخ می دهد اطلاع رسانی کنند و نسبت به آن اعتراض کنند و با بصیرت و هوشیاری، حوادث جهان اسلام و عملکرد ایادی استکباری را رصد نمایند.
 
وی در پایان ضمن عرض تسلیت  و ابراز همدردی با بازماندگان این حوادث تلخ ، گفت:  از مسئولین امر می خواهیم که با اعزام تیم حقیقت یاب، علل بروز این حوادث تلخ ، پیگیری شود و تصمیمات لازم جهت امنیت حجاج گرانقدر اتخاذ گردد.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار