" شاه عربستان "باید برود / پایانی بر ظلم آل سعود

1403-07-04 12:07:30
0
82

مردم عربستان باید مانند مردم ایران انقلاب کنند و حکومت این اقلیت مستید و خودکامه را پایان دهند تا پایانی باشد بر جنایات بی شرمانه شاهان سعودی و شاهزادگان فربه شکم که آبروی جهان اسلام را برده اند.

 

 

به گزارش کلاله خبر ؛ رژیم آل سعود طی سالهایی که عمارت و سلطنت عربستان را بر عهده داشته میراث دار خوبی برای مکتب پیامبر خاتم (ص) و ائمه اطهار نبوده و بالعکس همواره سعی کرده بین اهل بیت پیغمبر(ص) نفاق بیندازد.

آل سعود خاندانی است منسوب به سعود بن محمد بن مقرن که از ۱۷۳۵ بر بخشی از شبه‌جزیره عربستان حکومت می‌کرده‌است و اکنون نیز بر کشور عربستان سعودی، که نام این این کشور از این سلسله گرفته شده، حکومت می‌کند.

اقلیت ۷ هزار نفری خاندان آل سعود نزدیک به ربع قرن است که با قدرت سرنیزه حاکمیت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی اکثریت ۲۵ میلیونی عربستان را در دست گرفته‌اند.

شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که رژیم صهیونیستی از سالها پیش بخشی از خاک عربستان سعودی را به تصرف خود درآورده، بی‌آن‌که حتی مردم این کشور از این موضوع مطلع باشند.

این در حالی ‌است که آل ‌سعود نیز هیچ اقدامی برای باز پس گرفتن آن از خود نشان دهد.   دو جزیره "تیران" و "صنافیر" این کشور سال‌هاست در اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد و هیچ یک از مجامع عربی و جهانی از آن سخنی به میان نمی آورند.

این دولت طی این سالها باعث اختلاف و تفرقه شدید بین مسلمانان شده و هیچگاه نخواسته در جهت منافع مسلمین قدم بردارد . تربیت نیروهای تروریستی و در راس آن داعش و نوکر اسراییل بودن عربستان در منطقه اثبات شده است و اینکه این دولت کفایت و لیاقت حکمرانی بر بیت الله را ندارد .

مراسم حج امسال که طی آن بر اثر چندین حادثه تعداد زیادی از حجاج مسلمان جان خود را از دست داده اند نشان داد که آل سعود نسبت به جان مردم هیچ دغدغه ای ندارد و برای آنها کشتن مسلمین مثل آب خوردن راحت است .

مردم عربستان باید مانند مردم ایران انقلاب کنند و حکومت این اقلیت مستید و خودکامه را پایان دهند تا پایانی باشد بر جنایات بی شرمانه شاهان سعودی و شاهزادگان فربه شکم که آبروی جهان اسلام را برده اند.

همانطور که شاه ایران برده و مطیع آمریکا و اسراییل بود و با قیام مردم فرار کرد مردم عربستان نیز می توانند با شورش علیه این رژیم غاصب کعبه و مسلمین را از چنگال پلید آنها و صهیونیستها نجات دهند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار