امام جمعه شهر فراغی:

اتفاقات اخیر حاصل بی تدبیری آل سعود است

1403-07-04 12:07:27
0
82

امام جمعه شهر فراغی شهرستان کلاله گفت: اتفاقات مکه مکرمه و سرزمین منا حاصل بی تدبیری و بی توجهی آل سعود است.

 

 

الحاج محمد امین اخوند صفری در گفتگویی در واکنش به حوادث اخیر در مکه مکرمه و سرزمین منا، اظهار داشت: اتفاقات اخیر حاصل بی تدبیری آل سعود است و آنها باید مسئولیت این اتفاقات را بپذیرند و پاسخگو باشند.

وی افزود: همه مسلمانان در دل ما جای دارند و این حادثه باعث اندوه تمام مسلمانان جهان شد و در روزی که باید هوای نفس در راه خداوند متعال قربانی شود، بسیاری از خانواده های حجاج در غم فرو رفتند.

امام جمعه شهر فراغی تاکید کرد: ال سعود در تلاش است علت بروز چنین اتفاقاتی را به عوامل طبیعی و انسانی نسبت دهد فارغ از اینکه کمی تامل در خصوص نحوه و علت بروز چنین اتفاقاتی دست این خاندان را رو خواهد کرد.

آخوند صفری تصریح کرد: این اتفاقات با هر هدفی که انجام شود، مانع حضور مسلمانان در حج ابراهیمی نخواهد شد و  تنها چهره خبیث ال سعود را در جهان اسلام آشکارتر خواهد کرد.

وی  تصریح کرد: مردم ایران از دولت جمهوری اسلامی خواهان مطالبه به حق حقوق حادثه دیدگان و جان باختگان این حوادث هستند و دستگاه های دیپلماسی خارجی در این موضوع وظیفه خطیری بر دوش دارند.

امام جمعه شهر فراغی در پایان گفت: ما نیز به نوبه خود به بازماندگان این عزیزان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال خواهان آمرزش مهمان عزیزش هستیم.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار