توسط موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه های کلاله:

توزیع لوازم التحریر بین 100 دانش آموز کم بضاعت کلاله / پرداخت کمک هزینه تحصیلی 6 نفر + تصاویر

1403-07-03 11:07:19
0
44

مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها از توزیع لوازم التحریر در بین 100 دانش آموز کم بضاعت خبر داد.

 

 

وحیده نوریزاده در گفتگویی با بیان اینکه هدف این خیریه تنها یاری رساندن خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت است، گفت: در این راستا در بین 100 دانش اموز کم بضاعت لوازم التحریر توزیع شد.

وی افزود: برآورد قیمت هر بسته اهدایی 100 هزار ریال بود و در مجموع جهت اهدای لوازم التحریر 10 میلیون ریال هزینه شد.

مسئول موسسه خیریه مردم نهاد شهرستان کلاله از پرداخت کمک هزینه تحصیلی 6 نفر دانش آموز بی بضاعت نیز خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر کمک های یاد شده، به 6 نفر دانش آموز بی بضاعت نیز جهت خرید لباس مدرسه و کتاب، نفری 2 میلیون ریال اهدا شد که در مجموع 12 میلیون ریال نیز در این امر هزینه شد.

نوریزاده یادآور شد: در این امر خداپسندانه نمایندگان آموزش و پرورش، عضو شورای شهر و مشاور امور بانوان فرمانداری کلاله نیز حضور داشتند و عضو شورای شهر با اهدای 2 میلیون ریال و مشاور امور بانوان فرمانداری کلاله نیز با پرداخت 1 میلیون ریال در این امر خداپسندانه سهیم شدند.

وی در پایان تاکید کرد: همانطور که گفتیم هدف این خیریه کمک به خانواده ها در امور زندگی است و این امر مساعدت دیگر نهاد ها و ادارت را می طلبد و یقینا اقدامات این خیریه برای دیگر نهادها و ادارت هیچ منافاتی به همراه ندارد و می تواند نوعی همکاری در زمینه رفع مشکلات خانواده های بی بضاعت محسوب شود.

این مسئول از اقدامات گذشته این خیریه نیز گفت و اظهار داشت: این خیریه طی دو مرحله به زوج های بی بضاعت با برگزاری جشن، جهیزیه اهدا کرد و در آخرین مرحله به 20 زوج جوان جهیزیه ای به ارزش ریالی هر زوج 30 میلیون ریال اهدا شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار