فرماندار کلاله:

با هر گونه جذب غیر قانونی نیرو در بیمارستان کلاله بر خورد می کنیم

1403-07-03 11:07:17
0
57

فرماندار کلاله گفت: با هرگونه جذب غیر قانونی و بدون مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی برخورد قاطع خواهیم کرد.

 

نصرت برزگر در گفتگویی در پاسخ به اینکه شایعاتی مبنی بر جذب نیرو در بیمارستان کلاله در شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: قطعا با هرگونه جذب غیر قانونی در بیمارستان کلاله تحت هر عنوان و به هر روشی برخورد قاطع خواهیم داشت.

وی افزود: طی گفتگو هایی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان داشتیم انها از جذب نیرو در این بیمارستان اظهار بی اطلاعی کردند و جذب هرگونه نیرو در بیمارستان را منوط به صدور مجوز از سوی دانشگاه و وزارت دانستند.

فرماندار کلاله تاکید کرد: اگر شایعات موجود در سطح شهر در این خصوص واقعیت داشته باشد، مطمئنا با افراد دخیل در این امر برخورد می کنیم.

وی در ادامه اشاره ای به روند اجرای تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله داشت و تصریح کرد: با همت مسئولین شهرستانی و استانی بخصوص دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و دکتر عمو زاد معاون پشتیبانی دانشگاه یاد شده، روند اجرایی تکمیل این بیمارستان به سرعت در حال پیشرفت است.
 

برزگر اذعان داشت: بدون هیچ گونه ردیف بودجه ای تکمیل فاز دوم این بیمارستان را اغاز کردیم و حضور دکتر هاشمی در منطقه عامل خیری برای این بیمارستان شد و توانستیم قول دریافت اعتباری نزدیک به 5 میلیارد تومان را از وزیر بهداشت و درمان بگیریم.

فرماندار نمونه سلامت استان گلستان ادامه داد: با تخصیص این اعتبار از سوی وزیر بهداشت و درمان، شاهد پیشرفت شگرفی در عملیات تکمیل این بیمارستان بودیم .

وی یاداور شد: طبق توافقات انجام گرفته با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تکمیل طبقات همکف و طبقه اول این بیمارستان را بر عهده گرفته است و تکمیل طبقه دوم بر عهده خیرین سلامت است.

برزگر گفت: تکمیل تاسیسات طبقه دوم بیمارستان رو به اتمام است و پس از اتمام این بخش از کار، عملیات اجرایی بخش های دیگر اغاز خواهد شد.

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه تجهیزات در نظر گرفته شده برای تکمیل تاسیسات این بیمارستان از بهترین نوع و طبق استانداردهای جهانی است، افزود: از امکانات جالب در نظر گرفته شده در هر اتاق این بیمارستان ساخت سرویس بهداشتی مجزا برای هر اتاق است و همچنین طبقه همکف ان بخش مراقبت های ویژه خواهد شد که شامل 25 تخت سی سی یو و ای سی یو خواهد بود.

وی از روند جذب کمک های خیرین نیز گفت: در این خصوص با خیرین استانی و کشوری رایزنی هایی داشتیم و برخی از این خیرین تهیه شیرالات و برخی نیز تهیه سرامیک و کاشی مورد نیاز برای بیمارستان را متقبل شده اند.

برزگر یاداور شد: در هفته گذشته نیز با نیری رئیس مجمع خیرین سلامت کشور دیداری داشتیم و قرار بر این شد که پس از بررسی بیمارستان توسط بازرسان مجمع خیرین سلامت، از این مجمع نیز مساعدت هایی دریافت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر روند تکمیل این بیمارستان به گونه ای که الان پیش می رود ادامه یابد، ان شالله در دی ماه این بیمارستان را جهت افتتاح در دهه فجر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهیم.داد.

فرماندار نمونه سلامت استان گلستان در پایان از مردم این شهرستان درخواست بازدید از روند تکمیل بیمارستان را کرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار