در شورای اداری شهرستان کلاله:

آخرین تذکر فرماندار کلاله به مسئولین شهرستان/ حضور به موقع مورد توجه قرار گیرد

1403-07-03 11:07:17
0
36

فرماندار کلاله برای چندمین بار به مسئولین این شهرستان در خصوص حضور به موقع در جلسات مهم شهرستان تذکر داد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در شورای اداری کلاله برای چندمین و آخرین بار به مسئولین این شهرستان جهت حضور به موقع در جلسات مهم شهرستان تذکر داد و گفت: در جلسات مهم که نیاز به تصمیم گیری مدیران است، حضور مدیران ضروری است و برای آخرین بار تذکر می دهم که با کسانی که حضور نداشته باشند و یا به موقع سر جلسه حضور پیدا نکنند، برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: نقشه راه ما مسئولین، راهی است که مقام معظم رهبری مشخص کرده است و در این راستا متذکر می شویم که مسئولین در سخنرانی های خود به فرمایشات رهبری توجه داشته باشند و از این فرمایشات استفاده کنند.

فرماندار کلاله تاکید کرد: اختلافات اداری شهرستانی و غیر شهرستانی را به مدیریت های استانی نکشانید و سعی شود این اختلافات با رایزنی های درون شهرستانی حل و فصل شود.

برزگر گفت: انتشار تصویر برخی لوح های سپاس از سوی برخی ادارت در شبکه های اجتماعی باعث بروز برخی مشکلات خواهد شد و باید در متن این لوخ های سپاس به مورادی از جمله در خدمت مردم بودن، ولایت فقیه و دولت توجه شود.

وی اشاره ای به اقدامات انجام گرفته در حوزه گاز رسانی این شهرستان داشت و افزود: با تلاش مسئولین شهرستانی و استانی شاهد انقلابی عظیم در حوزه گازرسانی در شهرستان کلاله بودیم تا جایی که تا سال 95 شاهد گازرسانی به بیشتر روستاهای این شهرستان خواهیم بود.

فراندار کلاله ادامه داد: در حوزه سلامت نیز شاهد تحولات شگرفی بودیم و هنوز هم نیازمند کمک و مساعدت های خیرین هستیم و خواستار معرفی خیرین به فرمانداری کلاله در این زمینه می باشیم تا به وسیله این خیرین برخی از مشکلات پیش رو در این حوزه مرتفع شود.

امام جمعه شهر فراغی: مسئولین از ریاکاری در رفتارهای خود پرهیز کنند

الحاج محمد امین آخوند ضفری نیز در جلسه یاد شده با بیان اینکه باید از ریاکاری در اعمال و رفتارها پرهیز کرد، گفت: مسئولین ظاهر و باطن یکسان داشته باشند و در اقدامات خود رضای خدا را درنظر بگیرند تا شاهد پیشرفت در کارهای حود باشیم.

وی نقش مدیران و روحانیون را در اصلاح ناهنجاری ها مهم برشمرد و افزود: اشتباه در گفتمان و کردار روحانیت فاجعه افرین است و امکان دارد این اشتباه باعث ترویج منکر شود.

امام جمعه شهر فراغی تاکید کرد: مسئولین راه رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهند تا شاهد پیشرفت در جامعه باشیم و پیروی از رهنمودهای ایشان باعث اصلاح جامعه خواهد شد.

آخوند صفری تصریح کرد: روحانیت در اصلاح یک جامعه نقش بسزایی دارد و نمونه بارز آن امام راحل(ره) است که با دست خالی و به پشتوانه مردمی توانست جهان اسلام را متحول کند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار