حاج آقا دیلمی:

تظاهرات و تجمعات 9 دی مردم مشت آهنینی بر دهان استکبارو فتنه گران داخلی وخارجی است.

1403-07-27 10:07:16
0
59

حاج آقا دیلمی: تظاهرات و تجمعات 9 دی می تواند مشت محکمی بر دهان استکبارو دیگر فتنه گران باشد و مردم بایددر سایه ولایت حرکت کنند تا فریب دشمن را نخورند.

 

 جلسه ای که به مناسبت یو الله نهم دی در فرمانداری شهرستان کلاله تشکیل گردید تا برنامه ریزی مناسب و درخور این روز انجام گیرد.

در این جلسه که با حضور اعضای ستاد از جمله (فرماندار حاج آقا نوراللهی ٬امام جمعه محترم حاج آقا کشیری٬حاج آقا دیلمی و دیگر اعضا) تشکیل شد٬فرماندار شهرستان از مراسم پرشکوه روز عاشورا ابراز رضایت کردند و گفتند: مراسم 9 دی باید با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

در ادامه جلسه حجت الاسلام حاج آقا کشیری امام جمعه محترم شهرستان در سخنرانی خود به این نکته اشاره کرد که حرکت میلیونی مردم در 9 دی دوستان را خوشحال و دشمنان را مایوس کرد.ایشان افزود: بعضی عوام در سال 88 در روز عاشورا به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین کردند که امام حسین خودش آنها را رسوا نمود و این می تواند درس عبرت برای سایرین باشد.

ودر ادامه مقررگردید مراسم 9 دی راس ساعت 10 صبح روز 91/10/09 از جلوی مسجد جامع شروع و برنامه متمرکز در میدان امام خمینی (ره) کلاله برگزار گردد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار