امام جمعه موقت کلاله:

دشمن هیچ‌گاه از توطئه علیه ایران اسلامی دست بر نمی‌دارد

1403-07-03 11:07:15
0
63

امام جمعه موقت کلاله گفت: دشمنان هنوز دست از سر ما برنداشته و باید هوشیار باشیم و امت اسلامی برابر در برابر توطئه‌های دشمنان آگاه باشند.

 

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی مهدی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی بسیاری از کشورها به کمک صدام آمدند اما حضور مردم در صحنه و رشادت جوانان با پیروی از امام خمینی(ره) سربلندو عزتمند، حماسه آفریدند.

وی افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگانی است که در بهترین دوران زندگی خود در راه خدا قدم برداشتند.

امام جمعه موقت کلاله تصریح کرد: وقوع بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، پیروزی حز‌ب‌الله لبنان در جنگ‌های 33 روزه و حماس در جنگ‌های چند روزه با رژیم صیهونیستی و پیروزی رزمندگان یمن در برابر دشمن مرهون درس‌های دفاع مقدس است.

مهدی‌نیا همچنین با اشاره به اول مهرماه و بازگشائی مدارس گفت: معلمان مانند پدران نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند و اولیاء باید با ارتباط با مدرسه، در تربیت و مواظبت از فرزندان همراهی داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید در این ایام بازگشائی مدارس به فکر دانش آموزان نیازمند نیز باشیم و هر کمکی که از دست ما برمی آید باید انجام دهیم.

امام جمعه موقت کلاله همچنین با اشاره به روزعرفه و نیایش گفت: روزعرفه روز توجه خاص خداوند متعال به بندگان و به ویژه مومنان است و روز نیایش و بندگی به درگاه الهی است.

مهدی‌نیا تصریح کرد: باید در ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی در جامعه تلاش و همه مردم را با آموزه‌های اصیل معنوی و اسلامی آشنا کنیم که این مسئله به ویژه در جامعه کنونی ضروری است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار