رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از وابستگی به بیگانگان است

1403-07-03 11:07:16
0
42

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: اقتصاد مفاومتی راهکار برون رفت از وابستگی اقتصادی به بیگانگان است و مقام معظم رهبری با نگاه به آینده بر این موضوع تاکید دارند.

 

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در همایش مجمع عالی بسیج شهرستان کلاله با بیان اینکه توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت می تواند تدوین گر حرکت آینده ما باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راهکار برون رفت از وابستگی اقتصادی به بیگانگان است و مقام معظم رهبری با نگاه به اینده بر این موضوع تاکید دارند.

وی افزود: اسلام با دشمنان خود در همه زمینه ها تقابل دارد و استکبار با هدف رسیدن به اوج لذت در صدد چپاول ملت ها است و کشورهای اسلامی با هدف بازار مصرف قرار گرفتن مورد توجه استکبار هستند.

دیلمی اذعان کرد: پیشرفت های علمی و نظامی ایران در سایه مقاومت انجام گرفت و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور ایران با شناخت از روحیه ایرنی ها در مذاکرات گفت:"یک ایرانی را تهدید نکنید" و بیگانگان هم از گذشته مرم ایران به خوبی خبر دارند و می دانند مقاومت ایرانی ها زبان زد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله تصریح کرد: افزایش بیکاری، تورم و کمبود کالا و در پی آن افزایش نارضایتی مردم از اهداف پشت پرده تحریم های ایران بود ولی مقاومت مردم ایران باعث شکست این پروژه عظیم شد.

جانشین سپاه کلاله: دشمن درصدد ایجاد اختلاف بین دولت و ملت بود

جانشین سپاه شهرستان کلاله گفت: دشمن درصدد این بود تا بین دولت و ملت ایران اختلاف ایجاد کند ولی به لطف خداوند متعال و رهبری هوشمندانه رهبری این توطئه دشمن نیز خنثی شد.

اسلام نژاد با پرداختن به برخی بیانات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: پیش بینی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی باعث مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها شد.

وی تاکید کرد: نباید در مذاکرات هسته ای در اصول نظام جمهوری اسلامی کوتاه آمد و انهایی که می گویند باید کوتاه امد، درصدد ضربه زدن به نظام هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار