تودیع و معارفه جدید در کلاله / اداره پست کلاله نیز شاهد تحولات بود

1403-07-03 11:07:21
0
51

اداره پست شهرستان کلاله نیز شاهد تغییر و تحولات مدیریتی بود و طی یک تودیع و معارفه صفری جای خود را به دهنور داد.

 

به گزارش کلاله خبر، صبح امروز در جلسه ای با حضور فرماندار کلاله و مدیرکل پست استان گلستان ، رئیس جدید اداره پست کلاله معرفی شد.

در جلسه تودیع و معارفه رئسای اداره پست کلاله، مدیرکل پست استان ضمن تقدیر و تودیع  صفری (رئیس سابق  اداره پست)  حسن دهنور را بعنوان رئیس جدید اداره پست شهرستان کلاله معرفی کرد.

شعبانعلی خزائی با اشاره به ظرفیت های پست گفت : ظرفیت های پست متعلق به مردم است و این ارتباط دو سویه مردم و پست است که سبب ایجاد این نهاد شده است.

وی افزود : پست قام همه ادارات است و ادارات دیگر بدون اینکه لازم باشد اقدامی انجام دهند می توانند با ارتباط دو سویه با پست امکان برقراری ارتباط با سایر ادارات را مهیا کند.

مدیرکل پست استان گلستان در ادامه تصریح کرد: پست هیچگاه یک دستگاه سیاسی نیست و هر موقع که سیاست وارد این مجموعه شده به عملکرد پست ضربه خورد .

نصرت برزگر فرماندار کلاله در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد صفری گفت : اداره پست با توجه به توانایی ها و پتانسیل هایی که دارد می تواند با بالفعل کردن توانایی ها نقش موثری را در بین ادارات شهرستان ایفا کند که لازمه این کار داشتن برنامه ای مدون برای اداره امور است .

گفتنی است دهنور پیش از این رئیس اداره پست شهرستان گالیکش بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار