بنا به اعلام فرمانداران دو شهرستان شرق گلستان:

آب گرفتگی 14 خانه در مراوه تپه و تخریب گوشواره های پل ها در کلاله

1403-07-03 10:07:19
0
45

بارش نقطه ای در شهرستان های مراوه تپه و کلاله باعث جاری شدن سیلاب در روستاهای این شهرستان ها شد.

 

 

اسماعیل تاجی فرماندار مراوه تپه در این باره گفت : دیشب بر اثر بارش باران نقطه ای و جاری شدن سیلاب در بخش گلیداغ مراوه تپه راه روستای آق تقای قرن آوا تخریب و چهارده خانه دچار آبگرفتگی شد.

وی افزود: پس از وقوع این اتفاق نیروهای امدادی هلال احمر برای اسکان موقت 14 خانواده ای که خانه هایشان دچار آبگرفتگی شد چادر بر پا کردند.

نصرت برزگر فرماندار کلاله هم در گفتگویی گفت: سرا زیر شدن روان آبهای ناشی از بارش های رگباری در بخش گلیداغ مراوه تپه سبب بالا آمدن آب رودخانه یل چشمه در بخش پیشکمر کلاله و تخریب گوشواره های سه دهنه پل این رودخانه شد.

شهرام شیرزاد بخشدار بخش پیشکمر شهرستان کلاله نیز گفت: بارش باران دیشب خساراتی برای راه های ارتباطی روستاهای این شهرستان نداشت و طبق گفته فرماندار کلاله تنها گشواره های پل های مستقر بر روی رودخانه یل چشمه آسیب دید.

وی افزود: در بیشتر موارد شاهد تخریب این کشواره ها توسط سیلاب هستیم.

سخنگوی سازمان امداد و نجات کشور: به سیل زدگان  مراوه تپه امداد رسانی شد
 

بنا به گزارش منتشر شده در سایت باشگاه خبرنگارن، سید مصطفی مرتضوی با اعلام گزارش عملیات امداد و نجات طی ٢۴ساعت گذشته در استان گلستان، اظهار کرد: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی در مراوه تپه استان گلستان که 2 روستا آسیب دید، 4 تیم از نجاتگران و امدادگران شعبه کلاله وپایگاه چاتال به محل حادثه اعزام شدند و به امدادرسانی و اسکان 42 نفر در این مناطق پرداختند و همچنین 10 دستگاه چادر و 20 تخته پتو و 10 تخته موکت در بین این نفرات توزیع گردید.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گلستان دیشب در گلیداغ شهرستان مراوه تپه ده میلیمتر باران بارید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار