معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

اگر رسانه ها نقش خود را درست ایفا کنند ، رانت خواری و فساد برچیده می شود / کوچکترین انشقاقی میان صدا و سیما و استانداری گلستان نیست

1403-08-01 06:08:09
0
9

طهماسبی اساس کار رسانه ها را تشویق نخبگان و بدنه جامعه به سوی خیر و صلاح نظام عنوان کرد و گفت: حضور به جا و به موقع خبرنگاران می تواند مدیران را به انجام کارها و تصمیمات درست ترغیب نماید .

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،  علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما گفت: با ورود شبکه های اجتماعی و فضا های مجازی در عرصه رقابتهای خبری و اطلاع رسانی ، معادلات این حوزه دستخوش تغییرات اساسی شده است.

طهماسبی افزود: رسانه های داخلی با افزایش توان پشتیبانی خود و بر اساس رعایت اصول سرعت و دقت، باید به روز رسانی شده و از غافله توسعه رسانه ای عقب نمانند. 

اگر رسانه ها نقش خود را درست ایفا کنند ، رانت خواری و فساد برچیده می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان پرداختن به دغدغه های مردم را از وظایف اصلی رسانه ها دانست و اظهار داشت: همه ما در خدمت اعتلای جمهوری اسلامی و پیگیری مطالبات مردم هستیم و اگر رسانه ها، نقش خود را به درستی ایفا کنند، رانت خواری، فساد و فحشا برچیده خواهد شد. 

وی به نقش خبرنگاران به عنوان مربیان و گروههای مرجع جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر شبکه های اجتماعی و فضا های مجازی، گروههای مرجع لقب گرفته اند و باید زبان گویای مردم مظلومی باشند که توان ستاندن حق خود را ندارند. 

معاون استاندار گلستان اساس کار رسانه ها را تشویق نخبگان و بدنه جامعه به سوی خیر و صلاح نظام عنوان کرد و گفت: حضور به جا و به موقع خبرنگاران می تواند مدیران را به انجام کارها و تصمیمات درست ترغیب نماید. 

کوچکترین انشقاقی میان صدا و سیما و استانداری گلستان نیست

وی حفظ آرامش در فضای روانی جامعه را از وظایف خبرنگاران دانست و افزود: با وجود توسعه کمی شبکه های اطلاع رسانی و نیاز جامعه به اطلاع رسانی سریع، خویشتن داری، رفتار سنجیده و حفظ آبروی افراد از ضروریات این حوزه است که نباید فدای تعجیل در خبر رسانی شود. 

طهماسبی، مطالبه گری رسانه ها از دستگاههای دولتی و غیر دولتی را پشتوانه ای برای توسعه استان دانست و تصریح کرد: کوچکترین انشقاقی میان استانداری و صدا و سیما در گلستان وجود ندارد .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار