در دارالمومنین گرگان چه می گذرد؟

نفوذ فرهنگ آمریکایی در گرگان / از نمایشگاه حیوانات خانگی و پهن کردن فرش قرمز زیر پای دختر یانکی تا اجرای دیجی و hip-hopdance برای بانوان

1403-08-01 03:08:44
0
7

هنوز چند روزی از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از راه های نفوذ فرهنگی آمریکا به داخل کشور نگذشته است که شاهدیم در شهر دارالمومنین گرگان رقص دیجی بانوان اجرا خواهد شد.

 

 

قرار است این همایش امشب یعنی پنجشنبه 19 شهریوراز ساعت 19:30 الی 22:30 در گرگان برگزار شود و طی آن زن ها خود برای رقص هیپ های و بریک دنس و دیجی و ... آماده کنند و شبی شاد را بگذرانند.

از طرفی امشب یادواره شهدای غواص و یادواره سرداران و 313 شهید شهرستان کردکوی و برخی شهرها و محلات دیگر نیز برگزار می شود و همزمانی اینگونه همایش های سخیف با شبهای پنجشنبه که معمولا شب دعا و نیایش می باشد بنظر می رسد ، تعمدی بوده و نوعی دهن کجی به فرهنگ اصیل مردم است .

جالبتر اینجاست که در سال منتهی به انتخابات و سوء استفاده احتمالی از ابزار زنان در این عرصه ، اما بازهم مراجع نظارتی و اماکن نیروی انتظامی به این راحتی مجوز می دهند اما برای برخی همایش های سالم که محصولات فرهنگی شهدا عرضه می شود می گویند ما باید بسته های فرهنگی را بررسی و تایید کنیم .

مشکل فرهنگی دیگری که داریم اینست که نهادهای متولی فقط به آمار و ارقام می اندیشند و کاری با محتوای نمایش و برنامه های اجرا شده ندارند و هیچ نظارت محتوایی روی این برنامه ها نمی شود و چوب آن را خانواده ها و آیندگان خواهند خورد.

البته این هشدارها در سالهای گذشته داده شده بود که به بهانه مختلفی مانند روز گرگان و غفلت مسئولین فرهنگی برنامه هایی چون نمایشگاه حیوانات خانگی و لوازم آرایشی در گرگان برگزار می شد اما مسئولین جدی نگرفتند . در ادامه زیر پای دختر یانکی یک نمایش کاملا آمریکایی که در برخی شهرها جلوی اکران آن را گرفته بودند ، در گرگان فرش قرمز پهن شد و در تالار طی چند شب برنامه اجرا کردند.

حال این موج ناجوانمردانه ضد فرهنگی بانون را آماج حمله های خود قرار داده و قرار است رقص های شکسته و تکنو و دیجی را به بانوان آموزش دهد .

خدا آخر و عاقبت ما را بخیر کند.....

 

photo 2015-09-08 13-20-13

 

photo 2015-09-08 13-20-18

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار