بازدید معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله + تصاویر

1403-07-03 10:07:29
0
39

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از روند تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله بازدید کرد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، با روی کار آمدن نصرت برزگر به عنوان فرماندار کلاله وی اولین اولویت خود در عرصه درمانی را تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله برشمرد و گفت: با کمک های مردمی و دولت این پروژه را به اتمام می رسانیم.

با رایزنی های انجام شده با خیرین سلامت این شهرستان، تجهیز و تکمیل یکی از سه طبقه این بیمارستان به خیرین سلامت محول شد و عملیات اجرایی آن توسط این خیرین آغاز شده است.

علاوه بر اعتباری که دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برای این مهم در نظر گرفته است، دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز به فرماندار کلاله قول مساعدت 5 میلیاردی داد.

به گفته فرماندار کلاله تمامی تجهیزات بکار رفته در تکمیل این بیمارستان از تجهیزات و مصالح با کیفیت و بر اساس استانداردهای جهانی است.

طبق برآوردهای انجام شده توسط عوامل اجرایی، تکمیل این فاز از بیمارستان اعتباری بیش از 11 میلیارد تومان لازم دارد.

در حال حاضر بیمارستان کلاله با ظرفیت 56 تختی خود به مردم شهرستان های کلاله، گالیکش و مراوه تپه با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر خدمات پزشکی ارائه می دهد و این در حالی است که به گفته فرماندار کلاله با تکمیل فاز دوم این بیمارستان نیز تعداد تخت ها از 130 تخت تجاوز نمی کند و این تعداد پاسخگوی این جمعیت نیست.

آنچه مسلم است این می باشد که این مردم شایسته بهترین ها هستند و این امر توجه مسئولین را می طلبد تا بیماران این شهرستان و شهرهای مجاور مجبور به عزیمت به شهرهای بزرگتر جهت دریافت خدمات درمانی نشوند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار