بوکسور گلستانی مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد

1403-08-01 11:08:22
0
22

شاهینی، بوکسور جوان و ملی پوش وزن 81 کیلوگرم کشورمان در مصاف با بوکسور صاحب نام قزاق شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، مسئول روابط عمومی هیئت بوکس استان گلستان گفت: حسن شاهینی که نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند توانست با 2 پیروزی و یک شکست به مقام سوم این سری از مسابقات دست یابد.

مجتبی نوده افزود: حسن شاهینی در دیدار پایانی بازی قابل قبولی را از خود ارائه داد و در پایان سه راند نتیجه را به "آدیبلبک" بوکسور عنوان دار قزاقستانی که سابقه مبارزه با "احسان روزبهانی"بوکسور المپیکی کشورمان را دارد، واگذار کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

شاهکار شاهینی مقابل بوکسور مغولستان/ حضور در جمع 8 ورزشکار برتر

نوده با اشاره به شاهکار شاهینی مقابل بوکسور مغولستان بیان داشت: بوکسور شایسته وزن 81 کیلوگرم کشورمان نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با يك پیروزی مقتدرانه پشت سر گذاشت و در مقابل سانداگسورن اردنبایار، بوکسور مغولستانی مبارزه بسیار خوبی انجام داد و در راند سوم حریف پرقدرت خود را ناک اوت کرد تا با اقتدار به جمع 8 نفر برتر راه پیدا کند.

وی با بیان عملکرد تحسین‌برانگیز شاهینی در این دیدار گفت: نماینده وزن 81 کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه پایانی مقابل بوکسورهایی از مغولستان و بوتان با ناک اوت به پیروزی رسید./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار