دستگيري كلاهبردار ميلياردي در کلاله

1403-07-03 09:07:29
0
69

فرمانده انتظامي شهرستان کلاله از دستگيري فردي كه با صدور چک افراد غير، اقدام به 12 فقره كلاهبرداري به مبلغ 2 ميليارد ريال كرده بود، خبر داد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ "رضا بهروزي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: پيرو شکايت فردي مبني بر اينکه شخصي با هويت معلوم با استفاده از شيوه دادن چک افراد غير، مبادرت به چندين فقره کلاهبرداري با عناوين خريد احشام، خودرو و لوازم منزل كرده است، مراتب با جديت در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: با بررسي‌هاي دقيق پليسي، مشخص شد فرد مورد نظر داراي 11 فقره دستور جلب به مبلغ بالغ بر 2 ميليارد ريال از مراجع قضايي شهرستان کلاله بوده و در مکان خاصي سکونت نداشته و به سبب اعمال مجرمانه متواري است.

فرمانده انتظامي شهرستان کلاله تصريح كرد: ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي، فرد تحت تعقيب را که درصدد انجام کلاهبرداري ديگري بود، با يک دستگاه خودروي پژو 405 در يکي از روستاهاي اطراف کلاله دستگير كردند.

بهروزي خاطرنشان كرد: در بازرسي از خودروي متهم تعداد 12 فقره چک سفيد امضاء به نام افراد غير، کشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي افزود: در تحقيقات تکميلي از متهم مشخص شد وي با استفاده از برگ چک 2 نفر ديگر و همسرش اقدام به کلاهبرداري از افراد متعدد در شهرستان‌هاي کلاله، مراوه‌تپه، گنبد، مينودشت، قوچان و چندين شهرستان ديگر كرده است.

وي با بيان اينکه موضوع جهت شناسايي مالباختگان و افراد مرتبط ديگر تحت بررسي است، گفت: متهم نيز پس از تشكيل پرونده، براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کلاله در پايان از شهروندان خواست تا در انجام معاملات بخصوص با چک، هرگز از افراد ناشناس که معروفيت و اعتبار کافي ندارند، چک قبول نكنند و درصورت نياز از بانک عامل استعلام نمايند و به محض فقدان يا سرقت چک و اوراق بهادار در اسرع وقت به بانک عامل و مراجع انتظامي مراجعه كنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار